Social Media

Mangaloo

Ahoj:) Během prázdnin jsem vyzkoušela obědvat v různých restauracích a fastfoodech a zavítala jsem i do Mangaloo, kde jsem předtím ochutnala jen freshe a jogurty, ale nikdy jsem si tam nedala oběd. Jejich menu za stovku s polívkou, salátem, pečivem a limonádou mně ale přišla jako zdrává a chutná možnost:) Poprvé jsem si dala salát s kuřecím masem a melounem. Ten byl politý ještě nějakou malinovou zálivko a bylo to možná na mě až moc sladký. A tak jsem po druhé zkusila kuřecí s ředkvičkama a ten byl perfektní:). Teď během školního roku už chodím opět do školní jídelny, abych moc neutrácela:D, ale někdy o víkendu přemýšlím, že bych do Mangaloo zase mohla zajít. Kde rádi jíte vy? A máte radši hamburgry a hranolky, nebo saláty, sushi, ..?:)


PS: Můj přítel ale stále zůstává věrný Bageterii:D

1 komentář

Instagram

Theme by STS