Social Media

Fenek

Ahoj ! :) Už začíná být ráno pořádná zima a já si pořebuji nutně koupit zimní bundu !! :O Představuji si nějakou černou se stříbrnými detaily ;) Až nějakou seženu , určitě dám vědět a přidám nějaké fotky :D Poprvé od existence tohoto blogu (né , že by to teda byla nějak moc dlouhá doba :D ) mám vymyšlené téma příštího článku ! Bude se týkat mých vlasů .. jejich délky , střihu a barvy :) Chci,aby moje další články byly převážně na něco zaměřené , jelikož psát jen tak bezduše,co mě právě napadne,musí být pro čtenáře občas nudné :/

O víkendu jsem se snažila spíše relaxovat , ale přeci jenom jsem v neděli vyrazila do obchodu a za kamarádkami :3 A nevydržela jsem si nekoupit tyhle úúžasný naušnice <3 Fenky mám ráda už od prvního stupně základky , kdy jsem o nich dělala referát :D



Tak to je vše :) u příštího článku :*

1 komentář

Instagram

Theme by STS