Social Media

Room tour 1 (A.)

Ahoj všichni ! :) .. Kdo jste četli můj předešlý článek , tak víte že jsem dnes měla v plánu zveřejnit nějaký článek ;) Nakonec jsem se rozhodla pro takový menší Room tour :) Fotek je tedy bohužel jen pár a to z toho důvodu , že ty ostatní byly v ještě horší kvalitě než jsou tyto :X ( Byla už zřejmě moc velká tma na focení  :O )



Pro začátek je tu jen taková fotka , kterou jsem vám chtěla ukázat celý pokoj ,,pohromadě,, ( :D ) , než vám začnu popisovat jednotlivé části :) .. Moc toho v pokoji nemám , protože je to pokoj u táty a většinou tam trávím o něco méně času než v pokoji u mamky ( O tom se chystám udělat R.T. 2 :)) Já mám ale ráda , když je pokoj uklizený a poličky nejsou zaplněny všemi různými serepetičkami :D


Vedle dveří mám obří šatní skříň :)


A tady je její obsah :D Oblečení tam mám jen takové , které si přivezu a jinak tam dávám i batohy a -kytaru- :DD Sice na žádný strunový nástroj hrát neumím , ale i přesto poznám že tahle kytara je nehorázně rozladěná :D .. Vzala jsem si jí domů od babičky , která k ní přišla (ne)šťastnou náhodou :D


Tohle je stěna na druhé straně ode dvěří . Mám nově vymalováno , ale bohužel to na fotce vypadá růžově a né tak krásně lososově jako doopravdy :'( No každopádně tady mám 2 skříňky , ve kterých uchovávám nějaké hry a kosmetiku :)


A pak okno $_$ :D .. Které nadevše miluju . proč pochopíte asi na další fotce :3

Ten výhled na naši zahradu a ostatní pozemky je nejlepší :) .. balkónem je propojen můj pokoj se ségřiným , takže se můžeme (tajně) navštěvovat :DD


Vedle okna mám jednu postel , na které nejsou peřiny ( je to postel pro případné hosty :D ) , ale její fotka byla právě tou nepoužitelnou , takže ji můžete vidět jen na první fotce .. a stejně tak i postel na které spím já :) .. Jinak tohle je stůl .. se střešním oknem nad sebou :D .. U něho mám žlutou židli a na něm žlutou lampičku :D .. (Dřív bylo totiž vymalováno žlutě :))

A pak nová nástěnka :O .. Jsou na ní věci který mám ráda (samozřejmě né všechny :D ) a rozvrh hodin :) I když to asi nevypadá .. patlala jsem se s ní dost dlouho , ale jsem spokojená :)

Pro dnešek by to bylo vše a budu se těšit u dalšího článku :) Ahoj

6 komentářů

  1. Hezký článek :), ta nástěnka se ti moc povedla, také bych si chtěla nějakou vytvořit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Trvala mi fakt dlouho, ale jsem s ní spokojená:D

      Vymazat
  2. Páni, :) z fotek čiší klid, ta nástěnka působí skoro až mysticky. Moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásnej pokoj...závidim ti podkroví taky bych chtělaa :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS