Social Media

Part 2! What we got for christmas..


A je konec všem svátkům.
Ale i přesto krásný (i když už nesváteční) večer!
My už oběhali všechny příbuzné a užili si svátky a také to, že jsme všichni mohli být pohromadě. A užíváme si všech blízkých stále! Já (G) zítra jedu na chalupu s přítelem a jeho rodinou a Silvestr oslavím s přítelem, kamarádkou a jejím přítelem. Hrozně se na vše těším! Jaké máte plány vy na poslední dny roku 2013?:)

[a tak se jdeme trošku pochlubit..polomáčené čtyřlístky, kakaové preclíčky a ty "hroudičky" vzadu jsme dělali my:D mňam mňam]

[ukázka mého vánočního líčení...ale vlastně bez rtěnky..takže vlastně foto k ničemu:D]
G:

Ale teď už k dárečkům:)
1) Od tety jsme dostaly dohromady tuhle bláznivou deskovou hru. Hned v ten den jsme ji vyzkoušely se ségrou i sestřenkou. Člověk se u ní fakt zasměje, léčíte (nebo spíš zabíjíte-můj případ, celé jsem to prohrála) pacienty a doktoři mají vážně zajímavá jména:D ..jen škoda že v pravidlech občas něco chybí, takže jsme si půlku z toho musely domyslet:D
2) dárek od sestřenky, zlaté náramky a náušnice z HMka♥


A tady všechny dárky od kamarádek. Všechny mi udělaly velikánskou radost! Snad ani nebudu každý popisovat. U kosmetických věcí se těším, až je všechny vyzkouším (ve vaničce chybí malý krém, ten už je v průběhu zkoušení:D), u dekorací se nemůžu dočkat, až je začlením do pokoje a náušnice...ty už jsem vlastně taky nosila♥


1) Já i Anet jsme od taťky dostaly mýdlo, které si ale asi nejspíš dáme spíš mezi oblečení, než abychom ho používaly, protože vážně nádherně voní!
2) Manikúru jsem vážně potřebovala, takže moc Ježíškovi děkuju:)
3) A copak to tam asi je?


Botičkyyy! Nike Air Max jsem si přála dostat už opravdu dlouho! Přemýšlela jsem jaký typ a v jakém barevném provedení si mám vybrat, ale nakonec zvítězili tihle krasavci♥ Bílý boty bych měla hned nebílý a myslím, že tahle barevná kombinace se mi bude hodit k hodně věcem:) (ať už je sakra jaroo!)

Pár věcí jsem vám ale neukázala. Dostala jsem novou židli do pokoje, sportovní podprsenku, čokoládové bonbóny a další sladkosti a maličkosti. První dva kousky ale určitě uvidíte v budoucích článcích:)

A:


Tyhle klapko-sluchátka jsem dostala od sestřenky a od první chvíle , co jsem je viděla jsem se do nich zamilovala ... <3 .. I když jsem v pokoji úplně sama a nikomu moje neustálé pouštění oblíbených písniček dokola nemůže vadit , tak si stejně hudbu pustím právě do těhlech sluchátek :D .. Je příjemný slyšet jen samotnou písničku , která se rozléhá do všech stran a nic jiného :) A navíc je v nich nesmírné teplo .. plánuji je samozřejmě nosit i ven :D 


Další tady máme tyhle náušnice , které jsem dostala od kamarádky :) .. Stejné má ale i moje jiná kamarádka , u které jsem je vždycky obdivovala :D ..:)



A tady máme moji vysněnou THE QUEEN ! :D .. ke které jsem zdarma dostala i tělové mléko , které voní stejně ( neodolatelně :3 ) jako ta voňavka :) .. Dokonalost sama ! :D


Jak ráda občas mamce podotýkám .. :  Triček není nikdy dost ! :D .. 
První zleva je od mé kamarádky ... je kráásný a taky mi dobře padne :) ( EGO UP :DDD )
Uprostřed je takové spíš sportovnější triko od mé tety  a vpravo je nejroztomilejší tričko-mikina v mém šatníku :D :3 .. vážně se mi líbí jak jeho potisk .. tak i střih :D



 A nakonec můj miláček , kvůli němuž posledních pár dnů nic nestíhám :D.. Každou chvíli mám chuť naučit se hrát novou a novou písničku ... pak zjistím jak je to těžký a tak se s tím peru ještě tak 3 hodinky .. no a to se pak těžko všechno ostatní stíhá :D 


Tak to by bylo z našich vánočních dárků všechno :) a pokud máte nějaký podobný článek na svém blogu nebo kdekoliv jinde , tak nám hoďte odkaz do komentářů a jinak si užijte zbytek volna a mějte se krásně :**


3 komentáře

Instagram

Theme by STS