Social Media

My favourite pieces of jewellery

Ahoj všichni:)
Doufám, že si všichni užíváte víkend. Já mám před sebou spíš studující víkend, ale plný dobrého jídla (protože jsem u taťky) (ale už nic těžkýho, hezky zeleninka Gabrielo!), mazlení se s mojí čivavičkou (i když jakmile venku zaštěká pes, tak jsem jí už uplně šumafuk) a koukání na staré díly Pretty Little Liars, takže to zas tak špatný nebude:D
Dneska bych vám ráda ukázala moje nejoblíbenější kousky ze šperkovnice (šperkovnici nemám....nevadí...takže z věšáčku a stojánku)


První dva kousky jsou oba od mojí sestřičky♥, která prostě přesně ví, co mám ráda. Oba tyhle "náhrdelníky" mají super vlastnost - jsou zlato-stříbrné, což je super, protože už je vlastně jedno, jaké náušnice k nim zvolím.


Zlatých doplňků u mě opravdu najdete víc než těch stříbrných, ani nevím proč, prostě to tak je...a basta! Ten mašličko-náramek mám hrozně ráda, koupila jsem si ho před rokem v Aldu, ale i když nebyl nejlevnější, jsem za jeho koupi ráda.
A další dva zlatoušky jste už viděli. Dostala jsem je od sestřenky k Vánocům a byly 3, ale jeden byl extra velký a kdybych ho nosila, tak bych ho nejspíš ztratila.


Opět zlato, ale už víc jemnější a řekla bych že i jarnější. I když ten řetízek nosím celý rok (to se moje kamarádky opět trefily...ony to jinak ani neumí!). Náušnice si ale beru spíše na jaře a v létě a vypadají vážně nádherně! Měla jsem k nim ještě i prstýnek (ale kde ten je, to už asi nikdo nezjistí..fňuk). Oba kousky jsou ze SIX.


Mezi moje nejoblíbenější motivy bez pochyb patří sovičky, kotvičky a právě lebky! Ale ne ty zlé, čím roztomilejší, tím lepší (vždyť kdo by mohl odolat těm, které mají perličky a kamínky).
Náušnice jsem si koupila taky před rokem v ALDU a prstýnek mi dal přítel k Vánocům a je ze SIX. Řekla bych, že co se týče bižuterie, Aldo a SIX jsou moji největší favoriti ze všech favoritů (což ovšem neznamená, že nehážu očkem po všem, co se blyští, i v jiných obchodech).


A jsme u stříbrňáčků. Sovičky už znáte, dostala jsem je k Vánocům od kamarádky a jsou vážně perfektní! Prstýnek mašličku nosím, když chci něco víc holčičího a často si k němu beru náramek Tiffany (pravděpodobně ale od nějakého Číňana..od Tiffanyho stoprocentně nebude...styď se!). A bílo-stříbrný náramek s kamínky se mi vážně líbí hrozně moc! Ale má nevýhodu, že pacičky, které drží kamínky jsou dost ostré a často mi něco zatrhnou:(


Lososový náramek jsem si přivezla z Ibizy a jeden v růžové barvě jsem koupila i ségře, protože se mi hoodně líbily. Ten stříbrný pod ním jsem teď objevila, dlouho jsem ho ani nenosila, ale určitě začnu! A náušnice vlastně ani nejsou moje, často si je půjčuju od ségry (a často bez dovolení), ale nestojej za to? Jsou nádhernééé!


A posledním kouskem, která bych vám dnes chtěla ukázat, jsou moje hodinky. V březnu jim budou, tuším, dva roky a vážně je mám ráda, protože
1) řekněte mi kolik lidí má modré hodinky?
2) mně konkrétně se hodí opravdu k hodně věcem
3) jsou to moji malí roztomilouškové
..ale dost přemýšlím o dalších, které bych s těmito mohla kombinovat. Buď zlaté barvě nebo v růžovém zlatu. Kdyby byly finance a možnost utrácet, jak se mi zachce, tak neváhám a vybráno mám hned, ale situace je bohužel jiná (ale já byla fakt hodnáá a narozeniny mám už za tři mesíce!!O:) )

Byla bych moc ráda, kdybyste mi do komentářů napsali, jaký kousek z vaší šperkovnice máte nejradši vy a jestli si radši kupujete spoustu levnějších náušnic či náramků, nebo máte spíš pár dražších kousků, které ale stojí za to!

Mějte se krásně a užijte první víkend v roce 2014!

1 komentář

Instagram

Theme by STS