Social Media

Ups...I did it again

Ahoj!!!
Pokud si dobře vzpomínám (prej "pokud si dobře vzpomínám", musela ses, Gabrielo, kouknout na blog a najít to, kdy to bylo!!), minulou neděli jsem vám ukazovala nové věci, které jsem si za poslední dobu pořídila (nebo dostala od nejzlatějšího přítele za zkouškyO:)). A neuplynul ani týden a já se už ve středu hnala do obchoďáku provětrat Reserved (poslední dobou se mi tam líbí uuuplně všechno!). A ani jsem si nekoupila nic z mého wishlistu, který jsem vám také ukazovala.
Ale jedno mě ospravedlňuje. V pondělí, nebo kdy to bylo (ach ta hlava děravá) se mi moje oblíbené botičky (sice spíše podzimní, ale já s nimi chtěla překonat celou zimu!) trošku rozpadly. Prostě se na jedné udělal žralok až do půlky boty! (spánek v klidu vám ale ještě nedopřeju, příští týden jdete na opravu!!). Tak jsem opravdu musela jít prošmejdit obchody a kouknout se po nějakých nových střevíčkách. A byl by opravdu hřích odejít jen s nimi (nebo byl hřích odejít s třemi věcmi?)!





No řekněte mi, kdo by tam mohl nechat tuhle super chlupaťoučkou kabelku, která byla zlevněná na tři stovky! Na neškolní dny je naprosto perfektní, ideální velikost pro pár nezbytností, které všude tahám s sebou!



Další věc byla sice nezlevněná, ale za 400,- nekup to! Nějaký šedý nebo černý světřík jsem hledala dlouho. Nějaký, který bude pohodlný, ale bude vypadat opravdu pěkně. A našla jsem ho! Na konci rukávů a dole u boků má gumu, takže na těle perfektně sedí a navíc se mi hrozně líbila mašlička a kapičkový výřez na zádech!









A tady máme nové botky na zimu. Kožené a skvěle padnoucí:) První tři puchýřové dny mám už za sebou, takže je vesele a pohodlně můžu nosit každý den! Co na ně říkáte?:)



Chodíte spíše na velké dopředu naplánované nákupy, kdy kupujete pouze to, co doopravdy potřebujete a přejete si, nebo častěji přicházíte domů s neplánovanými úlovky?

Mějte krásný víkend!!
-G

Okomentovat

Instagram

Theme by STS