Social Media

Workplace

Ahoj!
Doufám, že se máte všichni skvěle:) Mně už včera začal letní semestr a tak opět najedu na pondělí-pátek škola. Možná že jsem i trochu ráda, že už přišla zase řada na školu (a už se vidím, jak s těmito slovy za týden nebudu souhlasit:D). Jsem radši, když mají dny nějaký řád. Když mám celý týden volný, tak beztak nejsem schopna udělat ty věci, které bych měla ve volnu udělat a pořád se jen válím! A jelikož zrovna teď nemám žádnou brigádu (odepište mi z Mangaloo, že mě chcete!!!), tak je opravdu fajn, že zase najedu na dřívější vstávání a dny budou více smysluplnější (i když válení se celý dopoledne v posteli, chození na dobré obědy a procházky s přítelem nebyly vůbec špatné!).

A jelikož nezvládám učení (a spoustu dalších věcí) provádět v bordelu a mezi neuspořádanými věcmi (a moje nástěnka zela prázdnotou), rozhodla jsem se to změnit!


Jak jinak než všude samá růžová! Ti z vás, kteří už jste viděli nějaké moje roomtoury, tak víte, že mám celý pokoj hodně holčičí, takže ani tenhle kousek nemohl být výjimkou!
Skvělou růžovou židlí mě překvapila mamka o Vánocích! Děkuju mamiiiiiii! 



Vše růžové, co vidíte, je z Ikey, takže se mi to k sobě i skvěle hodí! Jupííí



Miluju sešitky, lepítka, tužky, gumy, všechno! Jakmile někde vidím hezký sešit, tak ho kupuji hned, pokud nestojí miliony (což tak někdy bohužel je:( )


Hodně věcí mám od Koresu, protože jsme s mojí bývalou taneční skupinou soutěžili v nějaké internetové soutěži a dostali tašku plný různých, úžasných a barevných věcí, z čehož jsem měla největší radost samozřejmě!





Ale musím se vám pochlubit hlavně s novou nástěnkou. Tahle mi asi zůstane v téhle podobě na hodně dlouho. 
Rozvrh ještě nemám vyplněný, protože se během tohoto týdne ještě všechno mění a přizpůsobuje potřebám studentů (chichi).
Důležité dny si budu do okýnka určitě lepit, protože nechci na nic zapomenout (i když kdo by zapomněl na pátečního zubaře, že? Bojim, bojim!)
Fotky mých nejbližších nesmí chybět!!!
A na citáty moc nejsem, ale chytrá workoutová větička se hodí pro motivaci!






A nejradši ze všeho si dělám To Do seznamy a sepisuju prostě všechno možný!
Do toho ikeáckého sešitku si také píšu všechny nápady na články atd, co se blogu týče. Protože většinou při cvičení mě napadají nejlepší nápady, ale když si je nezapíšu, druhý den už vím houby

Tak doufám, že se vám článek líbil a napište mi, jestli také nejste ve své kůži, když máte kolem sebe nepořádek a jak vypadá váš pracovní koutek:) Budu se těšit na všechny komentáře:)

Mějte se krásně!

-G

14 komentářů

  1. Máš pěkný pracovní koutek a ty soví gumy jsou boží :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, takový uklizený a uspořádaný :D A moc pěkný fotky i věci :)Já mám na stole hroznej bordel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to snažím mít uklizený:) ale taky jsou dny, kdy mám na stole milion věcí poházených:D A moc děkuju:))

      Vymazat
  3. Já růžovou ráda! a tohle vypadá naprosto skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Také si moc ráda píšu to do listy, ale málokdy je dodržím :( :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pravda, že občas zůstane list neuskutečněný:D:D Ale snažím se:):D

      Vymazat
  5. to je najkrajší kútik, aký som kedy videla!
    tak málinko ti ho závidím :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne poukladané to máš všetko :) len na mňa to je až veľa ružovej :D ale inak krásne ;)

    Be perfect is simple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím:D Té růžové je tam fakt hodně:D Až budu bydlet sama s přítelem, tak bych už chtěla víc světlejší barvy a hodně bílé:) ale teď si to chci u mamky ještě užít:D

      Vymazat
  7. Más to tam krásne urobené :) Všetko také ružové a milé :)) Tvoj blog sledujem už dlhšie a stále tu nájdem super príspevky :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS