Social Media

Outfit post

Ahoj!
Dnes jsem se vzbudila asi v 6 ráno a rozhodla se, že si pospím ještě do 8, ale hned pak si zacvičím. A vážně, není nic lepšího:) Dala jsem si teda poměrně těžké a i dlouhé cvičení. Normálně cvičím kolem půl hodiny a teď mi to dalo na 50 minut. Ale o to víc zasloužená byla velká porce ovesné kaše s banánem a jahodami:) Dnes mám poměrně nabitý den. Dopoledne se musím ještě stihnout něco naučit, pak mě čeká oslavo-oběd u přítele rodiny a nakonec roztleskávání na hokeji. V pondělí a v úterý ale žádná pohodička taky nečeká. Ve středu mám dva zápočtové testy, takže se po škole na to budu muset pořádně vrhnout, protože tento víkend jsem vážně ni nestíhala. Ale když si to tak uvědomím, tak mám možná radši tyhle extrémně zaplněné dny, než ty, kdy mám milion času a říkám si, co všechno neudělám a pak skutek utek:D Přijde mi, že v den, kdy nestíhám, tak jsem více produktivní:D

Ten, kdo sem chodí častěji, co už mohl všimnout, že outfitových článků zde moc nenajdete. Ale dnes jsem se rozhodla, že vám ukážu těchto pár fotek, které jsme nafotili spolu s přítelem (čímž mu moc moc děkuju, protože normálně se s foťákem nemají moc v lásce a tentokrát se jim společná práce docela povedla, si myslím!)
























16 komentářů

  1. Krásny outfit , velmi ti to pristane ! :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám pocit, že jakmile mám nabitý program, stíhám toho daleko víc! :D Protože zkrátka člověk MUSÍ.
    Jinak Ti to moc slušelo, obzvlášť se mi líbí ta bundička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Airmaxy jsou skvělé boty. Už celkem dlouho o nějakých přemýšlím! Jinak Ti to ladí, je to skvělé:) Jsi nádherná. Skvělý blog<33

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetr je úžasný, moc ti to sluší :-)) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Botky jsou dokonalé! A moc Ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Gábi :) když jsem Terce říkala, že si zakládám blog, tak mi posílala odkaz na tvůj, tak jsem ti to tady prohlídla a máš to moc hezký, obzvlášť tenhle článek se mi moc líbí. Tak ti sem asi budu chodit častějc, jestli to nevadí :P
    Domča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ahoj:D moc děkuju:) určo na tvůj taky kouknu:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS