Social Media

Swan Lake

Krásný čtvrteční večer (pro mě vlastně páteční, když už zítra nemám školu, jupíí)!
Samozřejmě, jak jinak, článek jsem plánovala napsat asi o dva dny dříve, ale nějak jsem zase nestíhala. Doufám, že teď už budu psát zase hezky pravidelně. Nápadů mám spoustu a navíc tu můžete očekávat hodně změn v podobě designu apod. Přála bych si, abych to do konce týdne udělala. Uvidíme:)

V pondělí jsme si s přítelem odškrtli další bod v našem pozkouškovém plánu. Vyrazili jsme do Prahy na Labutí jezero do Státní opery. Lístky jsem dostala k Vánocům a musím říct, že to byl opravdu ten nejkrásnější dárek!

V pondělí ráno jsem si zašla na 2 hodiny do školy a potom už hurá na vlak směr Praha.



Z hlavního nádraží jsme zamířili rovnou do našeho ubytování, které přítel našel. A musím vám ho jen a jen doporučit! Pokud vyhledáváte místo vyloženě jen na přespání v centru Prahy a za dobré peníze, tak se koukněte sem! Pokoj pro nás dva na jednu noc nás vyšel na 680,-, což je podle mě fakt krásný! Čisté ubytování, televize, wifi zdarma, vlastní koupelna a kuchyňská linka s ledničkou.


..a skvělá kulatá zrcadla:D

Po odhození věcí jsme byli kouknout po pár obchůdcích. Hledala jsem hlavně kraťasy na sport k narozeninám, ale bohužel nikde neměli, co jsem si představovala (fňuk fňuk). Nakonec jsem si ale přeci jen udělala radost novou rtěnkou a (sto padesátým osmým) lakem na nehty .
S hladovým žaludkem jsme si pak šli naplnit bříška do pizzerie, kterou nám doporučila kamarádka (díky díky♥).





Dezert jsme už bohužel nestíhali. Nebo možná stíhali, ale nechtějte mě vidět, když jsem nervózní, že nestíhám (přítel má možnost to zažít skoro každý den několikrátO:) ). Takže jsme pro klid v duši opustili restauraci a s velikým natěšením pospíchali do Státní opery.







Bylo úžasný už samo o sobě koukat na to, jak je všechno krásný. (A jak se přítel mohl -nebo musel- oblíknout do společenskýho.)
Na baletě jsem jednou byla už u nás v Hradci, kdy sem přijeli Rusové. Balet byl nádherný, ale prostředí zrovna nic moc, takže jsem si to tady užila o milion procent víc, protože ta atmosféra na vás prostě dejchá, ať chcete nebo ne.





Hlavní roli tančila vážně úžasná baletka. S přítelem jsme se shodli, že prince baleťák uměl víc zahrát než zatančit (tím teď ale rozhodně nechci říct, že by byl nějak špatnej) a že šašek byl mnohem lepší:D Ale celkově to bylo vážně krásný!! Moc jsem si to užila a je veliká škoda, že to tak strašně rychle uteklo!

Po skončení Labutího jezera jsme museli samozřejmě doplnit chybějící cukry (sladká fáze musí být!) a tak jsme zamířili do nejbližšího McCaféO:)





Asi jen jedinou chybu náš výlet měl. Nemohl být delší. Ráno jsme museli už v 8 jet vlakem zpět do Hradce, protože jsme oba měli ráno školu. Ale už máme na prázdniny naplánováno několikadenní návštěvu Prahy, abychom ji celou prošmejdili a užili si sebe navzájem!





Na závěr nesmíte být ochuzeni o dokumentaci rychlosnídaně ve vlaku! Mňami mňami...

Jestli jste někdo z vás byli na nějakém baletu nebo dobré divadelní hře, tak mi určitě napište do komentářů. Rádi bychom s přítelem jeli někdy opět na něco, ale zatím nevíme na co:))

Mějte krásný pátek a pak hurá víkend!!

-G

10 komentářů

  1. tydle snídaně jsou nej a moc ti to slušelo:) balet musel být úžasný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snídaně já prostě ochudit neumím:D a moc děkuju:)))

      Vymazat
  2. Skvělé fotky, museli jste si to ohromně užít !:)

    OdpovědětVymazat
  3. To musel být skvělý výlet :) Ale také nemám ráda, když tlačí čas, člověk je pak ve stresu a není to příjemné :/ Na tohle představení jsem koukala a vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu byl:) za týden jedu za kamarádkami do Prahy na koncert a opět to bude s časem naprd:/:D Ale těším se až si zase nějaký výlet uděláme v klidu:))

    OdpovědětVymazat
  5. That Opera house looks amazing! I used to live in Tallinn for couple of years and I always went to see ballet shows bc it was more affordable than in US.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. That's true:)) European ballet is really good I think:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS