Social Media

No, seriously. Eat breakfast.

..a nejezte pizzu o půlnoci!
Víte jak se pozná nejlepší přítel pod sluncem? Když na vás po náročném pracovním dni, kdy dorazíte až o půl jedenáctý domů, čeká s 3 objednanými pizzami a velkým objetím. Je to miláček :). Ale tentokrát moc příkladem teda nejdu. Hezky jsme každej spráskli jednu celou pizzu a tu třetí dnes měli k obědu. Prasátka. Ale v tu chvíli to bodlo!

Teď se spíš už těším, až najedu zase na správnou životosprávu a budu jíst tak hezky zdravě a čistě! A proč nezačít rovnou u snídaní? Prošla jsem tu spoustu fotek, co se mi zase v notebooku nashromáždilo a nechala se inspirovat sama sebou, co bychom si zítra s přítele mohli ráno udělat. Budu ale moc ráda, když mi dolů přihodíte nějaké vaše tipy na tu nejlepší snídani - ať už vaši ozkoušenou nebo nějaký instagramový účet plný skvělých snídaní, či váš oblíbený blog..zkrátka cokoliv! Na oplátku tu mám já ty svoje poslední hezky na jedné hromadě.

22.6.-7
Ten nejlepší koláček pod sluncem! Nechápu, proč na něj vždy čekám 14 dní, kde si ho vychutnám u taťky, než abych si ho zašla do té naší Bazalky sama koupit.

22.6.-6

22.6.-1
A ráno si opravdu dopřávám vše, na co mám chuť! Že nejsou koláčky a buchty od babičky to nejzdravější a nejvíc fit pod sluncem? Who cares..

22.6.-2

22.6.-4
Něco slaného, něco sladkého, něco s jogurtem a ovocem. Ideální!!!

22.6.-5

22.6.-3

22.6.-8
Toto je spíše taková snídaně, kdy toho doma moc není, takže si musím dát i světlé pečivo. Ale pochutnala jsem si stejně!

22.6.-9

22.6.-10
A na závěr vzpomínková fotka na to nejlepší tropical müsli a super ultra dobrej a lehkej dort od mamky.

22.6.-11

Doufám, že se vám moje ranní fotky líbily,
mějte se nádherně
a šup sem s inspirativními snídaňovými blogy, instagramy, fotkami, ...
G

20 komentářů

  1. Páni, všechno to vypadá nádherně! :)
    A s tou pizzou to bylo strašně roztomilý :33 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda :) vždycky se těším na tvoje články o snídaních!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji:) určitě jich tu ještě spoustu uvidíš:D

      Vymazat
  3. ja som v raňajkách lepšia a lepšia?! komentár na Insta si mi napísala v momente ako som rozklikla tvoj článok :) Ja nad tvojimi neustále slintám :) Vždy ich máš krásne naservírované a vždy sú to samé dobroty! Ja osobne som pizzu nejedla už neskutočne dávno, nie preto, že by som sa jej vyhýbala, ale radšej si dám také sushi :) ale Chápem úplne, že z času na čas to človeku padne vhod a sama uvidíš, že teraz ako nabehneš zas na cleaneating, tak to hned bude lepšie, lebo telo dostane taký malý "šok" :) Čo sa týka tipov na raňajky, tak tých účtov na Insta je tak neskutočne veľa, ktoré sledujem, že ja sa neustále inšpirujem :) Ale aby som tu nezostala len tak, tak ti pridám aspoň nejaký tip ako napríklad tento učet: http://instagram.com/naturallymeghan# Má krásne raňajky, ale samozrejme som ho vybrala len tak náhodne spomedzi obrovského množstva, ktoré mám uložené :) A ďakujem Ti Gabika za tvoje krásne komentáre, čo ma vždy potešia :* :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano!! Jsi lepší a lepší:)) Články o snídaních přidáváš hodně často a přesto nepřidáváš stále to stejné, že by to byla nějaká nuda!:) Jsi pro mě velká inspirace:) Tvůj blog, instagram i tumblr zbožňuju ♥ Takže ti taky mockrát děkuju za krásný komentář. Udělala jsi mi velkou radost:)) a ještě jedno díky přidám..a to za tu novou inspiraci od naturallymeghan:) to je vážně pastva pro oči!!

      Vymazat
  4. To je pastva pro oči, neskutečně nádherné, lákavé, mňam, ty koláčky jsou boží, já se teď mohu sladkého dolsova ujíst k smrti, ze zahrádky máme asi 36 kg!! jahůdek, také rybíz, borůvky, třešně...šílenou kupu zeleniny, prostě se nevejdeme doma ani do dvou lednic, tak peču stále nějaké dobroty,ale sladké já můžu :))

    A i já miluji ty poctivé babiččiny, možná ne nejlehčí, ale za to nejjjjjjchutnější koláčky, bublaniny, bábovky a moučníky...prostě dokonalost, proč si nedopřát, teď v létě je to naprosto ideální, máš jinak moc krásný blog, hned si přidávám k oblíbeným a budu sem šmejdit častěji, je super, inspirativní;)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik??? Tak to ti vážně závidím:D Těším se, až teď o víkendu budu zase u taťky, kde bude taky spousta dobrého ovoce od babičky♥ Ale kdyby se vám to opravdu do lednice nevešlo..balíček na moji adresu poslat určitě můžeš:D:D A moc děkuju za tak hezký komentář:)!!!

      Vymazat
  5. Moc hezky to vypadá a určitě i chutná..škoda že ráno nemívám chuť na jídlo a kromě víkendů nesnídám, ale když už tak mou oblíbenou snídaní je cokoliv s bílým jogurtem:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) To děláš ale velkou chybu! Snídaně je základ dne:) já bych bez ní vůbec nemohla fungovat, byla bych uplně bez energie!:)

      Vymazat
  6. krásné fotky, úžasné snídaně... já mám poslední dobou problémy se nasnídat :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) tak to já opravdu nemám:D Už večer se těším na snídani:D:))

      Vymazat
  7. i really like your breakfast ideas :) i think it's the most important meal of the day :)

    OdpovědětVymazat
  8. Looks so delicious! :D


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    OdpovědětVymazat
  9. To jídlo vypadá fakticky krásně:)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS