Social Media

Our Pre-Halloween day

31.10.-4

Ohh...jak jsem tenhle den potřebovala! Den, kdy neřešíte vůbec nic, školu, práci, blog ani žádné jiné povinnosti, jen si užíváte krásný podzimní den s těmi nejbližšími! Ráno jsme si se ségrou a přítelem sbalili věci a jeli k taťkovi, a pak hned do naší nejoblíbenější restaurace, kde jsme si dali obří pizzu. Po oběde jsme se prošli po městě, koupili si v Tescu malé dýně a utíkali ještě na kafíčko do McCafé. A jelikož bylo venku tak krásně, neodolali jsme a šli se ještě projít do parku. Nebo dobře, ne projít, ale dělat blbinky, aby se kolemjdoucí mohli bavit na náš účet:D U taťky jsme si každý vyřezali svou dýni, koukali na videa českých youtuberů a šli se s přítelem proběhnout. Co víc říct, pro mě to byl dokonalý den!!

Dnes na Halloween asi nic extra halloweenského podnikat nebudeme. S přítelem si zajdeme do knihovny přečíst časopisy a večer budeme fandit našim hradeckým hokejistům♥ Jaké máte na Halloween plány vy?:)

31.10.-1

31.10.-2

31.10.-3

31.10.-5

31.10.-6

A naše úžasné výtvory:D

31.10.-7

Mějte se krásně!!
G

12 komentářů

  1. SKvělé fotky, ty vyskakovací se Vám povedly :) My někdy vyskakujem 100x a vůbec se nám to nepodaří zachytit
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tvoje sestra je skoro porad s tebou a tvym pritelem, to to priteli nevadi?:-D ja kdybych sebou vsude brala s nami sestru pritel by mi asi moc nepodekoval :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to fakt vůbec:D Hlavně teda s námi vůbec není pořád:) teď jsme takhle ve 3 byli po dlouhé době (naposledy to bylo snad někdy o prázdninách). Spíš se naopak snažíme, aby s námi byla víc, užijeme si takhle ve třech hrozně srandy:))

      Vymazat
  3. Přesně takový den by teď bodnul. :) Konečně někdo, kdo taky rád vyřezává dýně! Mně se tématika a atmosféra halloweenu hrozně líbí, proto mě mrzí, že se u nás neslaví.

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a přítel jsme vyřezávali poprvé a určitě už teď budeme každý rok:)) A ta atmosféra se mi taky hodně líbí! Příjde mi to jako skvělý svátek:))

      Vymazat
  4. super fotky :D když fotíme my ty skákací, tak vždycky někdo (já) skáče moc pozdě :D a ty dýně jsou taky bezva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Já taky většinou skočila špatně:D ségra s přítelem měli o dost lepší fotky:D:)

      Vymazat
  5. Moc vám to sluší :) A s přítelem se k sobě strašně hodíte! Také jsem chtěla vyřezat dýni, ale nějak nebyl čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkujeme:) My si na to tento rok čas udělali a bylo to super:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS