Social Media

VIDEO: My Fall Closet

MyFallClosetblog Neuběhlo ani tolik času a já tu jsem s dalším videem! Tvorba toho minulého mě hodně bavila, a tak netrvalo dlouho a já začala natáčet, stříhat a upravovat. Úprava fotek a tvorba designu patřila vždy mezi moje nejoblíbenější aktivity, co se blogování týče a ráda bych se zdokonalila i při vytváření videí. Nevím, jestli bych měla odvahu na natáčení videí, kde bych i mluvila (popřípadě na nějaké vlogy), ale třeba k tomu časem dojdu :D. Měli byste o taková videa zájem? Nemám zatím konkrétní nápady, ale šlo by asi o nějaké povídačky apod (beauty tutorialy ode mě moc nečekejteO:) ). Z těch nepovídacích se ale možná brzy budete moci těšit na Room Tour, ale ještě nevím, kdy bude a jestli bude normální nebo podzimní.

Ale teď k dnešnímu videu. Před čtrnácti dny jsme si udělali s přítelem, ségrou a její kamarádkou výlet do Prahy. Holky jsme doprovodili na akci 4fans a my jsme si šli užít společný den plný nakupování, dobrého jídla, kafíčka a procházek. Kousky, které jsem si v ten den koupila, můžete právě vidět v mém videu. Doufám, že se vám bude líbit a nezapomeňte mě na youtube odebírat!



Mějte se krásně!
G

8 komentářů

  1. Skvelá práca :) Vo videách rozhodne pokračuj ;) Kúsky z videa sú krásne :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi tak nádherná! A ten kabátek je boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Video se ti moc povedlo :) A outfity jsou opravdu krásné, hlavně ten kabát :3

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké video :) Jsi sympatická, přivítala bych více videí :)
    Jinak se mi moc líbí tvé outfity, ta košile z Reserved je skvělá a ten kabátek je boží, opravdu :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS