Social Media

Stay Organized with G - p.1 2015 Journal&stationery

Už to vypadalo, že dnešek jen celý proležím. Ráno jsem si říkala kolik toho dnes stihnu, ale někdy vás prostě něco pořád táhne do postele, pod deku, k příteli, a když přítel odejde tak k instagramu. Ale procházka s Delinkou, Mood Booster na Spotify, veliký kafe a jablko k odpolední svačině mě probudily a aspoň tedy ten článek si dnes ze svého seznamu budu moct odškrtnout

2.2.-1

Ráda bych vám u mě na blogu představila novou kategorii (i když tu zatím žádné kategorie nejsou:D, ale budou!) a to Stay Oraginzed with G. Dlouho jsem nic takového nepřidala a přitom mě všechno to organizování, předělávání, diy, dělání všech možných inspirativních věcí a činností, které mi pak pomáhají být produktivnější šíleně baví! Proto jsem se rozhodla se o to s vámi podělit, někoho tím třeba inspirovat a trošku vám poradit a ukázat, co a jak dělám já. Doufám, že se vám tyto články budou líbit!


A pokud vy něco děláte lépe nebo máte nějaké další vychytávky, sem s nimi, ať si všichni pomůžeme navzájem!

Jelikož je tu únor, což by se ještě dalo považovat za začátek roku, rozhodla jsem se vám dnes ukázat, jak vypadá můj diář a co dalšího potřebuji, abych nic nezapomínala a měla ve všem jasno.

2.2.-15

Ideální diář pro nový rok jsem hledala tak dlouho a žádný jsem stejně nenašla. Už už jsem plánovala, že si budu kupovat nějaký od kikki-k, protože ty jsou naprosto božský♥. Ale peněženka řekla ne! Stejně bych chtěla příští rok zase nějaký jiný. V knihkupectví na Černém mostě byl docela veliký výběr, ale buď diář vypadal moc dětsky, měl blbou velikost nebo se mi na něm nelíbilo něco jiného. A ty nejkrásnější byly pouze zápisníky. Ale i přesto jsem si jeden koupila a rozhodla se, že si ho celý nadepíšu sama. Nikdy více!:D Strávila jsem u toho asi 3 dny a to ještě není tak vyzdobený, jak bych si přála. Takže příští rok už budu kupovat normální, i když jsem s výsledkem nakonec spokojená.

2.2.-10

2.2.-14

Na začátku každého měsíce mám měsíční kalendář, kam si zapisuji pouze věci spojené s blogem. Především rozvržení článků a návštěvnost. Jednotlivé dny mám potom na půl stránky, protože mi tolik místa vyhovuje a na konci měsíce jsem si ještě udělala místečko na poznámky, jelikož to se vždycky hodí, ať už ve škole nebo na zapsání nějakého kontaktu apod.

2.2.-16

2.2.-12

2.2.-13

Abych hned na první pohled viděla, kdy mě co čeká, podle typu "akce" si poznámky zvýrazňuji.

2.2.-11

Co používám dál?
2.2.-17

Zápisník na nápady na články, jejich plánování a vše kolem toho používám dost, protože nemám ráda, když mě v průběhu dne napadne nějaký super nápad, ale druhý den už ho samozřejmě zapomenu. Proto si vše hned napíšu do poznámek v mobilu a doma přepíšu do tohoto sešitu, abych věděla, co všechno můžu zrealizovat.

2.2.-8

Další sešitek, který ale používám hlavně před Vánoci, je ten na dárky. Mám tak přehled, pro koho a za kolik už mám koupeno. Nestane se, že bych na někoho zapomněla a navíc mi to slouží i jako malá nápověda do dalšího roku, čím jsem koho obdarovala a co jiného mám tedy koupit letos. Někdy si sem připisuji i dárky k narozeninám a svátkům, protože se mi často stává, že dárky kupuji během roku a před oslavou zapomenu, že jsem před půl rokem už něco koupila:D

2.2.-7

Místo bločků ještě dost využívám desky na další nezbytnosti. Tyhle barevné sovičkové mi kamarádka přivezla z Ameriky a mám v nich seznam kaváren, které jsme s přítelem navštívili, i s naším hodnocením, ty druhé se sovičkami jsem dostala od sestřenky a spolu s těmi modrými je používám pro různé papíry do práce a do školy.

2.2.-18

Samozřejmě se neobejdu ani bez fixů, pastelek, propisek, zvýrazňovačů, lepítek a záložek!

2.2.-9

2.2.-20

2.2.-19

2.2.-6

A na závěr bych vám ráda ukázala tenhle krásný zápisníček, který mi dala kamarádka k Vánocům. Tak moc se mi líbí, že se do něj skoro bojím psát:D Spíš si ho nechám na nějaké zajímavé myšlenky, pěkné nápisy apod. Větou "Nezapomeň si ráno nabít mobil" bych ho asi zneuctila:D

2.2.-4

2.2.-3

2.2.-2

Co se všeho plánování, zapisování atd atd týče, ráda mám ve všem pořádek, protože jen tak pak udělám včas to, co mám a na nic nezapomenu. Jak jste na tom vy? Máte to tak podobně, nebo vám jsou tyhle věci úplně fuk?

2.2.-5

Doufám, že se vám tento dlouhý článek i nová kategorie líbí a svěříte se mi s vašimi "vychytávkami".
Mějte krásný týden!
G

25 komentářů

  1. Ty brďo, ty máš sešit na všechno!:D dřív jsem měla všechno v diáři, ale od té doby, co chodím každý den do práce, nepotřebuju ani ten, nemusím si psát, abych tam nezapomněla jít:D ještě by mě zajímalo, proč si píšeš ke všemu anglický názvy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To teda mám:D
      Myslíš ty přidaný na fotkách? Aby aspoň něčemu rozuměli cizí návštěvníci, když sem zavítají:D

      Vymazat
  2. Úžasný článek !!! :)) Jen tak dáál už se těším na další :)) jinak to máš luxusně zařízené tak se mi to moc líbí ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky clanek :)) jsem stejny maniak do lepitek a diaru :D
    www.claudiasnewlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že máme veľa spoločného:D Na novú rubriku sa teším, ja som chorobne organizačný typ, vo všetkom musím mať systém, prehľad, poriadok... Diárikov mám tiež kopec, každý slúži na niečo iné, úplne sa v nich vyžívam, horšie je, že ich nemôžem vláčiť všetky so sebou...:D Totiž niekto má diáre ako módny doplnok, ale ja som bez nich naozaj nemožná :D **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je hezký:D Viď?:D Potřebovali bychom na to nějakého speciálního nosiče:D Já mám diář jako potřebnou věc, i jako ten doplněk:D šeredný mít nemůžu:D

      Vymazat
  5. Máš moc pěkný deníčky a pomůcky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tento typ článků mám nejraději:) U mě ses určitě s novou rubrikou trefila do černého!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se nová kategorie zalíbila:))

      Vymazat
  7. prosím tě kdes koupila ty barevné lepící papírky kores? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár lety jsme s mojí taneční skupinou vyhráli v nějaké soutěži plnou tašku kores věcí. Ale zkus kouknout na jejich oficiální stránky, nebo do nějakého papírnictví:)

      Vymazat
  8. Super! :) Máš i nějaký workout diary? :) Doufám, že budou další cvičící články s tipy na workouty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, ale teď si do něj vůbec nezapisuju, protože v NTC aplikaci se mi vše rovnou ukládá a tak můžu vidět, kdy jsem co cvičila:) Určitě budou!:)

      Vymazat
  9. prosím prosím, odkud jsou ty boží tenké barevné fixy? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Tesca:) (a je to i normální Tesco značka) Kamarádka je jednou sehnala ve slevě asi za 30Kč a já už našla pouze verzi za 60 Kč:D ale i tak to je podle mě super cena za 12 fixek! A píšou skvěle:)

      Vymazat
  10. OMG! Tak to je nejlepší! Jsi můj vzor, co se týče organizovanosti! :))

    OdpovědětVymazat
  11. So many cute things!
    ---------
    http://breakfastataris.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. papírnictví miluju už od mala :) doma mám milion bločků, sešitů, notesů a ráda plánuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky miluji papírnictví, vůni knih a diáře. Momentálně mám originální kousek od http://www.pg.cz. Zapisuji si všechny možné myšlenky a vše co kdy kde se šustne. Bez diáře už ani ránu. Už pokuju po diáři na další rok, možná si ho vyrobím. :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS