Social Media

Stay Organized with G - p.2 Cooking Stuff

22.3.-18

Vítám vás u druhého dílu Stay Organized with G!
Tentokrát vám ukážu moji novinku v pokoji. K Vánocům jsem totiž od mamky dostala spoustu mňaminek do snídaní (best christmas present ever :D) a doteď jsem je skladovala v mojí Victoria's Secret tašce, ve které jsem dostala pro změnu dárek od mého Petříčka, což bylo ale hodně nepraktické. Pak přišla moje ségra s krásnou dózičkou, kterou si nabarvila, olepila a teď si do ní dává ušetřené penízky na výlet do Berlína. Hrozně se mi to líbilo, tak jsem shromáždila skleničky od okurek, přesnídávek a jogurtů a vyrobila si svůj snídaňovej koutek. Co na něj říkáte?:)

Podle mě to je nejen praktické, ale je to i moc hezká dekorace, pokud si dózičky nějak pěkně vyzdobíte. Navíc, když jsem vše měla v tašce naházené na sobě, většinou se mi to ani nechtělo vytahovat a sypat z originálních sáčků. Teď mám vše hezky na očích a ranní kaše se hned budou lépe zdobit!

22.3.-17

22.3.-16

22.3.-15

22.3.-14

22.3.-12

22.3.-11

22.3.-9

22.3.-10

Pokud byste si něco takového chtěli také vyrobit potřebujete jen dózičky, které si buď můžete koupit v nějakých domácích potřebách, nebo (levnější varianta) je postupně shromáždit od jogurtů apod., barvu a štetce (já použila bílou akrylovou, kterou jsem koupila v NanuNana, ale kryla asi až po 4 nátěrech a bronzovou, kterou jsem dřív používala na výrobky z FIMA a ta kryje perfektně) a nakonec nálepky, nebo si případně nějaké etiketky můžete vyrobit sami. Já jsem tyhle krásné našla v NanuNana, stály mě asi 50Kč a jejich tam 50.

22.3.-8

Pokud vás nějaké DIY věci moc nebaví, v Ikee určitě najdete spoustu krabiček a u nás doma taky hodně používáme klipy na uzavírání sáčků. Nic tak nezvlhne, nevysype se a navíc to i hezky vypadá.

22.3.-6

22.3.-5

Součástí mého snídaňového koutku je i košík s dobrotama, ze kterého toho moc neubývá, spíš naopak. Hodně jsem si odvykla jíst čokoládu a bonbóny, i když jsem oboje vždycky milovala. Bonbóny si jen tak sama neotevřu, spíš je mám do zásoby, když jdeme např. do kina, nebo si na ně jednou za sto let vzpomeneme. A čokoláda je kapitola sama o sobě:D Jako malá jsem ji nejedla, snědla jsem jeden čtvereček a pak se mi ta chuť úplně hnusila. Později jsem ji ale přišla na chuť a milovala ji víc a víc, jako každej normální člověk. Teď mi ale působí hodně špatně na pleť, takže si vždycky rozmyslím, jestli si ji dám nebo ne. Na druhou stranu si ale myslím, že kousek čokolády ještě nikoho nezabil a když na ni jednou za čas dostanu chuť, dám si ji a bez výčitek! Navíc když mě kamarádi a rodina zásobuje těmi kvalitními (tu milku nepočítám:D) a vysoce procentními.

Stejně ale nevím, kdy všechno sním. Kromě těchto 5 v košíku mám asi ještě 4 další v ledničce.

22.3.-13

A jak jste na tom s kuchařkami? Vaříte podle nějakých? Já se musím přiznat, že spíše buď improvizuju, nebo vařím podle receptů z instagramů a blogů. Kdybyste viděli, kolik mám screenů z instagramových účtů s recepty! Kuchařky mám pouze dvě. Jednu od Apetitu s těstovinami a dalšími italskými jídly, kterou jsme s přítelem dostali minulé Vánoce od jeho ségry a ta je teda perfektní! Spoustu receptů jsme už zkoušeli a navíc jsou vevnitř opravdu krásně fotky! A druhou jsem dostala k Vánocům od přítele a hrozně mě štve, že jsem ještě neměla tolik času si ji pořádně pročíst a hlavně podle ní něco udělat! Už se na to ale moc těším!
Další dvě kuchařky nejsou moje ale mamky. Často se do nich ale také koukám a určitě bych ji všem, co chtějí vařit zdravěji doporučila. Jsou v ní skvělé nápady na snídaně, obědy, svačiny i večeře!

22.3.-7

Tady můžete vidět finální podobu! Kuchařky jsem vytáhla ze šuplíku a dala je na skříňku, abych je také měla více na očích a častěji je otevřela. A samozřejmě jsem musela přidat i svoje nejoblíbenější čaje! Miluju zelené, kterými mě obdarovává moje zlato, když mi chce udělat radost, skvěle chutná i Čaj štěstí, který jsem dostala od kamarádky a už z principu mám po něm hezký den a BIO zázvorový čaj od mamky teprve čeká ve frontě na ozkoušení:)

22.3.-4

22.3.-3

22.3.-2

22.3.-1

Doufám, že se vám další díl SOWG líbil, ten první najdete tady!

Mějte se krásně!
A zase příště:)

G

18 komentářů

  1. Jeeej, to je super nápad, mať to takto všetko zorganizované. Asi sa inšpirujem a spravím si to rovnako. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to jsem ráda, že se ti to líbí:) Jestli si něco vyrobíš, tak mi určitě pošli fotku:))

      Vymazat
  2. To je úžasné, máš to moc hezky uspořádané :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš parádní koutek :) Ten nápad s dózičkama je skvělej

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt dobrý nápad! Asi to také tak zavedu :D

    OdpovědětVymazat
  5. To máš ve svém pokoji? Je to pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. máš to krásně přehledné! :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý! Taková jednoduchá věc, ale člověka to jen tak nenapadne. Momentálně skladování veškerých věcí řeším také různými klipy, ale s tím množství nejrůznějších kaší, vloček a jiných doplňků už v tom začínám mít vážně zmatek. Tak díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se někdo třeba inspiruje:) příjde mi to jako skvělé vylepšení v kuchyni:))

      Vymazat
  8. no to je perfektní! :) já mám taky neskutečné množství sklenic a za čas pořádně nevím, co je vlastně uvnitř. tohle vypadá esteticky a nápad s víčky je geniální, protože mě se nelíbí, když je každé jiné - vypadá to hrozně. tohle by mě nenapdlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, kdyby bylo každé jiné, od jogurtů a okurek, tak by to vypadalo šeredně. Moc děkuju!!:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS