středa 27. května 2015

How To Style Oversized Shirts part 2

HOWTOSTYLEOVERSIZEDSHIRTSPART2blog

Čauky!
Jak se máte? Já naprosto skvěle, spousta z vás už určitě ví proč, ale o tom zase někdy příště!
Konečně jsem si našla čas na sestříhání videa a upravení fotek k druhému dílu jak nosit oversized košile. Musím říct, že tohle focení a natáčení jsme si s mým Petříčkem hrozně užili (teda aspoň fakt doufám že oba!:D). Zrovna se sešla skvělá nálada a hlavně u focení druhého outfitu mám spíš více fotek nepublikovatelných = já v tom největším záchvatu smíchu:D. Pan fotograf svoji roli totiž vzal hodně vážně a povzbuzoval mě slovy typu Pojď! Ukaž, co v tobě je! No měli jste to vidět a slyšet, já se nedokázala nesmát a přítel byl ode mě skoro celej poprskanej...jaaak puberťačka!

Doufám, že se vám tedy celý článek, fotky i video budou líbit a nezapomeňte mi napsat, který outfit se vám líbí víc, nebo který byste si raději oblékli!

Look One
Shirt - Reserved, Skirt - Reserved, Tights - Tally Weijl, Shoes - Pull&Bear, Necklace - Gate, Clutch - H&M

27.5.-2

27.5.-1

27.5.-3

27.5.-4

Look Two
Shirt - Reserved, Top - DIY, Jeans - Mango, Shoes - Pull&Bear, Necklace - SIX, Rings - H&M

27.5.-10

27.5.-5

27.5.-6

27.5.-7

27.5.-9

27.5.-8

VIDEO
Nezapomeňte si překliknout na nejvyšší kvalitu:)



Zítra ráno si hned napíšu plán na všechny nové články, máte se na co těšit!!
Mějte se krásně!
G

pondělí 18. května 2015

Food & Workout Diary - part 4

Ahoj!
Mám za sebou týden strávený u taťky, a tak mě napadlo, že vám ukážu svůj jídelníček, když jsem u něj, protože jím podstatně jinak než u mamky. Taťka i mamka jedí zdravě, ale každý trochu jinak, což samozřejmě ovlivňuje to, jaké potraviny kupují. Tímto jídelníčkem se navíc můžete inspirovat, pokud mudíte ze zdravotního rizika dodržovat DAIRY FREE stravu, nebo pokud byste to chtěli vyzkoušet jako já. Vše je 100% dairy free, kromě parmazánu na těstovinách, kterého bylo jen malinko a trochu jsem odendala i k přítelovi na talíř:D, takže ta troška se snad ani nedá počítat.

Pokud byste chtěli, abych vám napsala delší povídání o mém no-milk stravování, co vlastně jíst "můžu", co ne, jestli to jde lehce nebo špatně, nějaké tipy a recepty, napište mi do komentářů a ráda sepíšu větší článek a rozpovídám se o tom více. Navíc mám ještě jeden tip na lepší trávení, který bych vám mohla příště také prozradit:)

A teď už jsem tu se svým sepsaným jídelníčkem, přidala jsem rovnou i workouty a spousta fotek nesmí chybět! V pondělí jsem se začínala hýbat po delší době, protože jsem předtím měla zdravotní problémy a tolik školních povinností, že se mi žádný workout nikam nevmáčkl:( Ale jsem na sebe pyšná, že jsem se za ten týden opět dokázala dát do formy a o to víc nešťastná, že mi dnes opět není zrovna dobře, ale já doufám, že už zítra to bude lepší a dnešek bude pouze rest day a od zítřka se zase pojede! Ničím jiným se totiž tak skvěle od učení neodreaguju!



PONDĚLÍ 11.5.
Snidane: Makový celozrnný koláč, kvasnicový chléb s domácí marmeládou, pohanková kaše s ovocem a oříšky, citrusový fresh
Workout: beh cca 7 km
Obed: cockova polevka, kachni stehynko s bramborem
Svacina: jablko, jahody a kakaové špaldové sušenky
Workout: N+TC: 30 min Flex Machine, 15 min Fierce, 7 min Core Strenghth workout
Vecere: kvasnicový chléb, šunka, zelenina

18.5.-1

18.5.-2

18.5.-3

18.5.-4

18.5.-5

ÚTERÝ 12.5.
Snidane: Müsli koláč bez cukru, celozrnná vánočka, celozrnný koláček s povidly, pohanková kaše s ovocem a oříšky, grepový fresh
Workout: N+TC: 30 min Perfect Score, 15 min Core Crunch
Obed: zeleninova polevka, zeleninova smes s bulgurem
Svacina: jablko a hroznové víno
Workout: beh cca 10km
Vecere: grilovany losos, klobasky, zelenina, kvasnicovy chleb

18.5.-6

18.5.-7

18.5.-8

18.5.-9

18.5.-17

STŘEDA 13.5.
Snidane: chléb s marmeládou, müsli koláč bez cukru, celozrnný makový koláček, pohanková kaše s ovocem a oříšky, grepový fresh
Obed: hovezi s ryzi a salatem
Svacina: jablko a jahody
Workout: N+TC: 15 min Tighten and Tone, 12 min Circuit Breaker
Vecere: sunka a zelenina

18.5.-10

18.5.-11

ČTVRTEK 14.5. - restday
Snidane: makový celozrnný koláč, celozrnný koláček s mákem, pohanková kaše s ovocem a oříšky
Svacina: grepovy fresh
Obed: zeleninova polevka a kvetakovy mozecek s bramborem
Svacina: jablko
Vecere: kvasnicovy chleb s maslem a zeleninou

18.5.-12

18.5.-13

PÁTEK 15.5.
Snidane: celozrnna babovka, koláček z listového těsta s mákem , pohankova kase s ovocem a seminky, grepovy fresh
Obed: testoviny s rajcetem, salotkou, cesnekem, bazalkou a parmskou sunkou
Svacina: jablko a jahody
Workout: beh cca 7 km, 12 min N+TC Tabata Toned Workout, 15 min N+TC Alpha abs
Vecere: grilovane kureci se zeleninou a kvasnicovym chlebem, grepovy fresh

18.5.-14

18.5.-18

18.5.-19

SOBOTA 16.5.
Snidane: bezlepkovy kolac, celozrnny kolac s makem, ovoce, sestizrnna kase s ovocem, orisky a seminky, pomerancovy fresh
Workout: beh cca 7km, 30 min N+TC Ab&Butt
Obed: zeleninova polevka s testovinami
Zbytek dne: rodinna oslava = kilo pistacii, hroznoveho vina, hrušky a grilovane kureci se zeleninou a celozrnnym chlebikem

18.5.-15

18.5.-20

18.5.-21

NEDĚLE 17.5.
Snídaně: celozrnný koláč s mákem, müsli koláč bez cukru, pohanková kaše s ovocem a semínky, citrusový fresh
Workout: N+TC: 30 min Squat Party, 12 min Circuit Breaker
Oběd: Kuřecí prsa s bramborem a hlávkovým salátem
Svačina: Jablko a hroznové víno
Večeře: Grilované kuřecí prsíčko, malé klobásky, řepa a kvasnicový chléb, zelenina 

18.5.-16

Doufám, že se vám fotky líbily, najdete v mém jídelníčku nějakou inspiraci. Vlastně ale..když to teď vidím takhle pohromadě, jedla jsem dokola jen koláče, kaše, tunu ovoce a kuřecí maso:D Ale jako jídlo týdne vyhlašuju zeleninovou směs s bulgurem a jablíčkaaa (kdo sleduje mou story na snapchatu - gabrielakre - tak určitě ví proč:D).
Mějte se krásně a podělte se se mnou o to, co je momentálně vaše nejoblíbenější jídlo!
G

pátek 15. května 2015

It's so me!

Hraje se hokej, takže dnes Gábinka píše článek, v přestávkách jako minule:D (Ale postuju až druhý den, protože jsem měla včera problémy s nahráváním fotek, který jsem teď dočasně vyřešila, jeej!)
Dnes bych vám ráda ukázala outfit, který jsem na sobě měla už před několika dny. Pokud někomu bude povědomý, bude to nejspíš proto, že jsem ho měla na sobě v ten den, kdy jsem vám natáčela Spend a day with me video. Kdo ho ještě neviděl, může TADY.
Na světle modrý crop top jsem koukala v H&M už hodně dlouho, až jsem si ho musela koupit. Hrozně se mi líbí jeho struktura, střih i barva. Sice nejde kombinovat úplně se vším, ale například tuhle kombinaci - s high waisted jeanami, košilí, koženou bundičkou a airmaxama, jsem si úplně zamilovala a cítím se v ní hodně dobře a svá. Co na ni říkáte vy?

A nedá mi to. Asi bych nikdy moc psát pouze články o tom, co mám na sobě neuměla. Vždy se musím alespoň trochu vypsat, říct všem, jak se mám a hlavně se zeptat i vás, jak se daří vám!
Takže, jaké jsou teď vaše dny?
U nás je zkouškové v plném proudu. 6 předmětů mám za sebou a 3 mě ještě čekají, z toho 2 snad nejtěžší. Ale opravdu doufám, že vše dám hned napoprvé a budu si moct užívat zasloužené odměny, kterých si v průběhu zkouškových vždy navymýšlím postupně víc a víc, abych se motivovala:D. Máte to tak také? Já se budu odměňovat stráveným víkendem v Praze s přítelem a ségrou, kde se všichni tři zúšastníme i ColorRun, na který se moc těším a doufám, že tam i někoho z vás potkám! Nejspíš se s přítelem vydáme i na Rock For People v den, kdy budou hrát moji milovaní Bastille♥ a tím to určitě zdaleka nekončí:D. Také už pomalu začínáme přemýšlet, kam bychom s přítelem nejraději letěli na dovolenou. Rozhodujeme se asi nejvíc mezi Španělskem, Řeckem a Černou horou. Máte nějaké tipy? Nebo mi povězte, kam máte namířeno o prázdninách vy!





























Mějte se krásně!
Vaše
G♥

neděle 10. května 2015

#zalepsija in new N+TC STUDIO + little update

Moc mě mrzí, že vůbec nezvládám na blog přispívat. A to bych chtěla! A moc! Materiály na to mám, ale přeci jen vám sem nechci psát jen nějaké blbosti a věty, které by ani nedávaly smysl. Radši si dám vždy na napsání článku více záležet a dělám ho někdy i skoro celý den, aby vám něco přinesl. Bohužel teď nemám moc času, natož volné dny, takže je tu teď prázdno. Ale protože na hokej si přestávku od učení vždy udělám a teď je naopak přestávka v hokeji, rozhodla jsem se tu chvilku nějak využít a dát o sobě konečně vědět.

A co je nového? Začalo zkouškové, takže jako asi každý vysokoškolák toho teď mám až nad hlavu a samozřejmě se mi to zrovna sešlo i s prací, takže jsem byla vždy ráda za 5 hodin spánku, což mě konkrétně teda vůbec nestačí, minimum i maximum zároveň je pro mě 8. Takže se teď při pohledu do zrcadla moc nepoznávám :D, pleť mám špatnou, do toho jsem ještě někde "nastydla" (jsem pořád zavřená doma, tak nevím, kde jsem mohla nastydnout:D), všechno je prostě bombový:D. Ale na druhou stranu se mi ta dřina vyplatila, tento týden jsem vše zvládla a za odměnu si mohla užít rodinnou oslavu, kde jsme slavili moje, přítelovy, bráškovi narozeniny a vlastně i náš + ségřin svátek.

V minulém článku jste se také mohli dočíst o mé dairy free stravě, kterou teď zkouším. Musím říct, že nejprve jsem se cítila fakt skvěle a myslím si, že to bylo dáno hlavně psychickou stránkou, aneb mysl řekla tělo, že teď bude bez mlíka a je to hrozně super, tak se tak tělo začlo cítit, znáte to:D Hned potom mi nastaly střevní problémy, které podle mě vůbec nebyly zapříčiněny tím, že bych snědla něco špatného, nebo chytla střevní chřipku, ale moje tělo asi postrádalo denní dávku laktózy. I pleť se mi fakt HODNĚ zhoršila a necítila jsem se vůbec dobře, spíš jsem si připadala opravdu jak feťák na odvykačce:D. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, teď jsem trochu na rozpacích, co je vlastně správně a co ne. Teď budu týden u taťky, tak to s ním prokonzultuju a uvidím:)

A asi poslední věc, o které jsem vám dnes chtěla něco říct, je to, že jsem před týdnem a půl měla možnost jako jedna z prvních vyzkoušet nové N+TC studio v Praze. Kolikrát vždy promýšlím, zda se mi vyplatí do Prahy vůbec vyrazit, ale nikdy toho nelituji. A už vůbec ne pokud jde o Nike akce! A tentokrát tomu nebylo jinak. Studio je totiž na lodi, zakotveno na Náplavce, je naprosto nádherné a workouty v něm rozhodně stojí za to! Já jsem byla na úvodní lekci s Radkou Vandasovou, se kterou jsem cvičila už na Brumlovce. Bohužel měl tento workout pouze 30 minut, takže byl krátký, ale přesto skvělý! Navíc jsem měla možnost se opět vidět s Domčou z dblog.cz a Markét od Nike. Už od 28.4. jsou navíc workouty přístupné zcela zdarma i pro všechny z vás! Stačí, když se registrujete do N+TC a zabookujete si termín, který chcete. Nevím teď, které přesně jsou k dispozici a s jakými lektory, ale vše najdete ZDE. Kromě Radky Vandasové, mám ještě zkušenost s workoutem s Jakubem Iterským, který je teda taky perfektní! Ale myslím, že žádný N+TC instruktor nebude špatný. Navíc, pokud si vyberete instruktora (a ne instruktorku), zaručuji vám, že se budete více snažit a podáte daleko lepší výkon:D. Navíc když má Nike tak pěkné trenéry:D. Mně moc mrzí, že tahle skvělá akce s plno různými workouty inspirovanými N+TC aplikací vyšla zrovna na zkouškové, už se tam nebudu moct možnost podívat, ale pokud jste z Prahy, nebo máte více času, rozhodně to běžte aspoň vyzkoušet!

No koukněte na fotky! Neříkejte, že už jen z nich se vám nechce jít cvičit a makat na sobě!

x-default

10.5.-3

10.5.-4

10.5.-5

x-default

10.5.-1

10.5.-16

10.5.-13

10.5.-11

10.5.-10

10.5.-12

10.5.-14


10.5.-15

10.5.-9

10.5.-7

10.5.-8

Byl jste si už v N+TC někdo zacvičit? Pokud se tam někdo z vás chystá, nezapomeňte vše sdílet a přidat hashtag #zalepsija !
A mějte se krásně!
G