úterý 30. června 2015

Workout-Playlist

30.6.-9

Ahoj!
Za menší odmlku se omlouvám. Neměla jsem dostatečnou inspiraci k sepsání jakéhokoliv článku a psát jen tak něco, protože musím, nechci. Taky mi už začaly pracovní prázdniny a chviličku mi trvalo, než jsem si zvykla na režim, kdy nemám jen samé volno. S čímž souvisí i ne-motivace ke cvičení. Včera jsem (vůbec nevím proč) byla dopoledne hrozně unavená a hned po snídani jsem si šla zase lehnout. Hlavou se mi už honily myšlenky, že dnes rozhodně cvičit nebudu, nechám to na zítřek a zítra se do toho dám už pořádně! Ale naštěstí stačilo otevřít instagram, projet moje oblíbené instaúčty a už jsem honem šla hledat workout do N+TC aplikace♥. Jsem ráda, že jsem nakonec neproležela úplně celý den a dnes tomu nebude jinak! Navíc mi za měsíc začíná dovolená a i když ještě nevíme, kam s přítelem poletíme, zbytečné špíčky navíc s sebou určitě nebudu chtít tahat.

30.6.-8 30.6.-7

Tento měsíc bych se vážně chtěla dostat do formy, vylepšit si také kondičku, tak mi držte pěsti, ať mě opět neskolí nějaká nemoc, kvůli které bych zas musela jen ležet #fingerscrossed
Tím pádem bych sem mohla postovat více fit článků. Doufám, že z toho budete mít radost a můžete mi i napsat, co by vás třeba zajímalo:)
A dnes bych začala s prvním motivačním článkem - playlistem. Pro mě je hudba u cvičení hodně důležitá. Někdy mi je sice docela jedno, co mi hraje, ale správné pecky mě dokáží skvěle namotivovat a vše mi pak jde lépe!

30.6.-6

30.6.-5

30.6.-3

30.6.-2

30.6.-1

Tady je výběr mých oblíbených písniček ke cvičení. Pokud byste ale chtěli slyšet více, najdete můj workout-playlist na Spotify. Stačí zadat: Workout Playlist by AnetGabriela!











Určitě se ale na Spotify koukněte, mám tam jiné písničky než tyto a navíc jen stačí dát Play a můžete rovnou cvičit!:)

Doufám, že se vám můj výběr bude líbit. Pokud nemáte Spotify a ani si ho nechcete stahovat a zajímal by vás zbytek mého playlistu, napište mi do komentářů.
A stejně tak mi do komentářů napište, na co cvičíte vy! Ráda se inspiruju!

A mějte se nádherně♥
G

čtvrtek 18. června 2015

1 shade of Grey

16.6.-5

Čauky!
Jak si užíváte letní dny? Myslím, že už skoro většina z vás má po zkouškovém nebo po státnicích, tak mi napište, co plánujete dělat o prázdninách! Ráda se inspiruji:)
Dnes tu pro vás mám jeden outfit, který jsme s P fotili před necelými 14 dny, když byl jeden z těch hodně horkých dnů. Teď bych takové teplo opět uvítala, i když zrovna v ten den jsem si přála, aby bylo trochu jiné počasí, protože jsem si chtěla na sebe vzít úplně něco jiného:D. Nakonec jsem ale dlouhé kalhoty musela vyměnit za moji novou midi basic sukni z H&M. Chtěla jsem ji hrozně dlouho a už teď se nemůžu dočkat, až si ji budu moct vzít i k něčemu jinému, než ke stejnobarevnému tričku(H&M) z fotek. Byla jsem zrovna totiž u taťky, kde samozřejmě nemám veškerý můj šatník a tak je někdy docela obtížné vytvořit hezký outfit. Nakonec se mi ale tahle jednobarevná kombinace docela líbila a abych nebyla celá moc šedá, vzala jsem si letní botky v neonově žluté barvě (také) z H&M. 
Jak se vám outfit líbí?:) A co vy? Nosíte raději mini, midi nebo úplně dlouhé sukně? 

16.6.-4

16.6.-9

16.6.-7

16.6.-1

16.6.-12

16.6.-3

16.6.-11

16.6.-10

16.6.-2

16.6.-6

16.6.-8

Mějte se krásně!
G

PS: Tahle sukně má i jednu nevýhodu. Musím v ní chodit neskutečně pomalu, jinak se z midi stává mini, což mě štve, protože já NEUMIM chodit pomalu!:D

neděle 14. června 2015

Last days-pictures & A day in my life-video

ADayInMyLife-blog

Ahoj!
Doufám, že se všichni máte tak skvěle jako já! Nebo se alespoň blížíte k závěrečným zkouškám, vysvědčení nebo státnicím a brzy vás také čekají prázdniny. Od té doby, co jsem ve škole zvládla poslední zkoušky, si ten volný čas hrozně moc užívám! Color Run v Praze, Rock for People u nás v Hradci, ale je super i to, že mám konečně každý den čas na sport, přítele, ségru a kamarády. Normálně jsme u taťky každý druhý víkend, ale teď jsme tu zůstali na 14 dní, což znamená spoustu dobrého jídla, zahrada a také to, že se ségrou děláme víc věcí společně, než když jsme u mamky:). Musím se přiznat, že ze začátku mi vůbec nešlo se přinutit si pořádně odpočinout, jen tak koukat v televizi na tenis nebo si číst. Pořád jsem měla nutkání dělat něco více produktivního, jak jsem byla navyklá ze zkouškového. Už jsem si ale na tu pohodičku zvykla a snažím se si ji co nejvíce užívat. Teď už budu zase více v práci, takže se aspoň nebudu jen flákat. Ale první týden v srpnu mám dovolenou a už teď se moc těším na týden strávený s mým zlatíčkem někde v teple! Sice ještě stále nevíme, pro jako zemi se nakonec rozhodneme (Tipy vítány!!:) ), ale vážně se už nemůžu dočkat!:)

10.6.-1

10.6.-2
Nej nej nej nejpříjemnější tílko! (Nike)

10.6.-3
Nový botky

10.6.-4
Klasická sváča - jablko, jahody & taťkova domácí müslityčka

10.6.-7

10.6.-8

10.6.-9

10.6.-19

10.6.-18
Malinová limča

10.6.-17
Mojito - lesní plody

10.6.-16

10.6.-15

Za váhání, jestli vůbec na Rock for People jít nebo nejít, bych se teď nejradši profackovala:D. Už vloni jsem litovala, že jsem nejela do Ostravy na Colours, kde Bastille také byli. Navíc přítel souhlasil s tím, že se mnou půjde i přesto, že věděl, že nebudu celou dobu básnit o ničem jiným, než o Danovi Smithovi a o tom jak je úúúúžasnej <3 :D. A tak jsme v sobotu vyrazili, moc si to užili, ochutnali limetkový cider, já našla celá šťastná snad jedinej zdravej stánek s kuřecím wrapem bez alergenu 7 :D, poslechli si nějaké kapeli, pozorovali dva feťáky (protože jsem z nich mohla spustit oči a čekala jsem, co provedou a neprovedou:D), našli na zemi dvoustovku a pak už se konečně šli nachystat a ulovit místo ve třetí řadě a užít si ten nejlepší koncert na světě! Byli dokonce ještě lepší než na jejich samotném koncertě vloni v Praze! Hráli snad i víc písniček a dokonce tři úplně nové! A moje zlato mi pár z nich i natočilo, protože na OneRepublic jsem zase natáčela já pro něj:), takže se na malou ukázku můžete kouknout na konci vlogu!

10.6.-14

10.6.-13

10.6.-12

10.6.-11

10.6.-10


Doufám, že se vám článek líbil. Z léta možná bude i více randomů, protože je více času, více akcí a samé sluníčko♥

Mějte se nádherně!

G

čtvrtek 11. června 2015

Food & Workout Diary p.4 + all about Dairy Free "challenge"

Ahoj!
Jsem tu opět s dalším jídelníčkem a sepsanými workouty. A jako bonus vám dnes konečně povím i o mém "dairyfree" stravování. Doufám, že se vám článek bude líbit a dlouhý text vás neodradí!

Už si ani nepamatuju, kdy jsem se pro vyzkoušení no-milk stravu rozhodla. Musela bych se kouknout zpět do starších článků. 2 měsíce to už ale nejspíš budou. 
Proč jsem se tak vůbec rozhodla? Řekla bych, že mi brouka do hlavy dal taťka. Zrovna si přečetl pár knížek od Michaila Tombaka. Povídali jsme si o tom a pár věcí jsem si ještě přečetla někde mimo. Chtěla jsem zkusit vypustit veškeré mléčné výrobky hlavně kvůli pleti a lepšímu trávení. A ano, myslím úplně veškeré. Mléko, jogurty, tvarohy, sýry, čokolády a vše ostatní. A bez toho všeho jsem jedla asi zhruba měsíc. 
Co mi nejvíce chybělo? No, od mých kamarádů nejčastěji slýchávám, když jim o tom povím, že by bez jogurtů nemohli žít. Taky jsem si to myslela a snad ještě více jsem si to myslela o mléku. Každý den jsem tak půl litru v kaši nebo něčem jiném určitě měla. A abych vám pravdu řekla, ani jedno mi nechybí ani trošku! Místo kravského mléka používám sojové a kafe s ním mi zachutnalo ještě více. Jen v krupicové kaši není nic moc, ovesná mi s ním chutná stále stejně. Jogurt jsem asi dvakrát nahradila sojovým alpro dezertem, který mě teda ale nijak nenadchl. Je to pro mě spíš takové cheat jídlo. Stejně tak alpro ochucená sojová mléka. Měla jsem teda zatím pouze vanilkové, ale chutná hrozně chemicky a toho cukru:/. Se zmrzlinami jsem také v pohodě, ještě jsem ani na žádnou nedostala chuť a až dostanu, udělám si domácí banánovou, nebo si zajdu na nějaký sorbet bez smetany:). Problémem spíš bylo, co si mazat na chleba? Naštěstí u nás v Bazalce (a věřím, že i ve vašich obchodech se zdravou výživou) prodávají dairy free pomazánky - sojové, čočkové atd. Mňam! Už ale asi 2 nebo 3 týdny jím normálně máslo, protože jsem se, jak jinak, poradila s taťkou a zhodnotila, že je to vlastně 80% tuku, mléka tam je opravdu minimum a máslo je zdravé. Pokud bych vám ale měla říct, co mi nejvíce chybí, jsou to sýry! A ani ne s pečivem nebo jen tak nakrájené k večeři, ale mluvím spíše o pizze a těstovinách. Doufala jsem, že mi taťka zázračně řekne, že sýry jsou ok, ale věděla jsem že asi těžko:D. Myslím ale, že jednou za čas mi něco takového neublíží, takže si třeba jednou za měsíc něco takového dopřeju. 
A výsledky? Nebo vám spíš řeknu průběh od začátku. Absolutně hned odešlo nadýmání, které je teď ale zpět, jsem pořád nafouklá jak meloun a vypadám jak těhotná:D Což ale nejspíš bude z jedné nemoci, co jsem měla a bojím se, že se toho jen tak nezbavím. Po prvním týdnu se mi také neuvěřitelně zhoršila pleť a měla jsem týden střevní potíže. Řekla bych, že se tělo asi bránilo a zároveň ze sebe vylučovalo to špatné, přeci jen jsem mléčné výrobky jedla vážně hodně hodně hodně moc! Teď mám pleť už lepší a cítím se dobře. Navíc mě to táhne pryč od smetany, některých nezdravých výrobků a čokolády, což beru jako plus. 
Jak se to dá vydržet? Hlavní je mít vůli! V tomhle já ji opravdu mám, takže jsem první 2 týdny zvládla skvěle a dál už to šlo samo, protože mi nic nechybělo a donutilo mě to aspoň zkoušet i něco jiného. Důležité je také mít oporu ve vašich blízkých. Musím říct, že mě moji kamarádi hodně překvapili a vážně mě v tom hodně podporují! Taťka je samozřejmě nejvíc pro, když jsem doma, tak mamka vaří tak, abych to mohla jíst i já, přítel je zlatíčko v čemkoliv, takže tohle není výjimkou a babičky? Od jedné jsem si poslechla kázání, že mi budou řídnout kosti a druhá babička mě zatím chápe. Je ale zvláštní, že jsem od nich čekala odlišné reakce. Od první podporu a od druhé, co to po taťkovi zase blázním:D
Na závěr (ano ano, už vážně bude konec:D) bych ještě chtěla dodat, že vynecháním mléčných výrobků vaše tělo opravdu o nic ochuzené nebude. Stejně většina populace mléko strávit správně ani neumí a tělo si vápník z mléka ani pořádně vzít nemůže. Neříkám teď, že všichni, kdo pijí mléko, umřou a jsou pěkný blbci, je to přeci každého volba a každého názor na věc:), ale alespoň na zamyšlení to stojí!

PONDĚLÍ
Snídaně: Pohanková kaše s ovocem a oříšky + bezlepkový koláč + topinka s medem + celozrnná vánočka s máslem a jahodami + grepový fresh
Workout: 50 min na celé tělo z Gymra s Marissou Rocco
Oběd: Rýžová polívka se zeleninou + cizrnnový rajsko-guláš s kvasnicovým chlebem
Svačina: Ovoce
Večeře: Celozrnný rohlík s máslem, zeleninou a šunkou

8.6.-17

8.6.-16

8.6.-15

8.6.-14

ÚTERÝ
Snídaně: Pohanková kaše s ovocem a oříšky + citrusový fresh + topinka s medem + müsli koláč bez cukru
Workout: N+TC: 17min Metabolic Kick Hit + 12min Tabata Toned Workout + 15min Ab Burner
Oběd: rýžová polévka se zeleninou + quinoa se zeleninou
Svačina: Ovoce
Workout: běh cca 6km
Večeře: Vaječná omeleta se šunkou + zelenina

8.6.-13

8.6.-12

8.6.-11

8.6.-10

STŘEDA
Snídaně: Pohanková kaše s ovocem a oříšky + topinka s medem + müsli koláč bez cukru + broskvovo-jablkový fresh
Oběd: Zeleninová polévka + celozrnná pizza
Svačina: Ovoce
Workout: běh cca 6km
Večeře: Zeleninový salát s vajíčkem a sojanézou + topinka s máslem a ředkvičkami

8.6.-9

8.6.-8

8.6.-7

ČTVRTEK
Snídaně: ovoce + celozrnný koláč s mákem + topinka s medem + celozrnný slaný koláček + jablkovo-řepový fresh
Workout: N+TC: 45min Stress Slammer
Oběd: zeleninová polévka + čočka s vajíčkem
Svačina: ovoce + domácí müslityčka
Večeře: grepový fresh a zelenina

8.6.-6

8.6.-5

PÁTEK
Snídaně: pohanková kaše s ovocem a oříšky + topinka s medem + celozrnná vánočka + jablkový fresh
Oběd: zeleninová polévka + květákový mozeček + brambory
Svačina: ovoce
Workout: N+TC: 15min Box Smart + 15min Beach Balance Workout + 15min Fierce
Večeře: Mix gril s bramboráčky, hranolky a zeleninou

8.6.-4

8.6.-3

SOBOTA
Snídaně: Koláček s mákem + šestizrnná kaše s ovocem + řepový fresh
Workout: běh cca 6km
Oběd: Dvě kuřecí stehýnka + brambory + zeleninový salát
Svačina: Jablko + domácí müslityčka
Večeře: Kuřecí wrap + hranolky

8.6.-2

NEDĚLE - restday
Snídaně: Topinka s medem + müsli koláč bez cukru + šestizrnná kaše s ovocem a oříšky
Oběd: Zeleninová polévka s cizrnou + celozrnné těstoviny se zeleninou a houbami
Svačina: Meloun + domácí müslityčka
Večeře: grilovaná klobáska, pstruh, celozrnný rohlík a zelenina

8.6.-1

Pokud jste se prokousali až sem, tak vám gratuluju! Budu moc ráda, když mi napíšete váš názor, přípomínky, rady apod. Budu šťastná za každý komentář!

Posílám pusu a mějte se krásně!

G