čtvrtek 29. října 2015

Everything Free Breakfast

dairy free, sugar free, gluten free, paleo friendly

25.10.-103

Myslím, že tenhle recept je vážně úplně pro každého. Ať jste odpůrci všech alternativních jídelníčků, řekla bych, že vám tohle bude chutnat. Pokud ale naopak ať už ze zdravotních nebo čistě vlastních důvodů nejíte mléčné výrobky nebo ty co obsahují lepek, jste vegani nebo se stravujete podle paleo zásad, i tak si můžete na téhle snídani pochutnat! Je zdravá ale zároveň chutná.

Nevím, jestli bych to úplně nazvala chia puding, protože to podle mě ani jako puding nechutná, ani to nemá úplně stejnou konzistenci, ale řekněme, že je to něco na ten způsob. Budete tedy potřebovat:

strouhaný kokos
kokosové mléko
chia semínka
slunečnicová semínka
rozmačkaný banán

Množství je čistě na vás. Přidávejte ingredience podle toho, jak hustý/tekutý "puding" chcete mít. Já použila 1 banán, cca 2 lžíce kokosu, 2 lžičky chia semínek, 1 lžíci slunečnicových semínek a kokosové mléko tak akorát, aby směs byla lehce tekutá. Vše jsem důkladně promíchala a nechala přes noc v ledničce. Ráno jsem nemusela extra brzy vstávat, stačilo vzít sklenici z ledničky, ozdobit ji čerstvými fíky, pustit oblíbené youtuberky a mohlo se snídat♥
25.10.-107

25.10.-106

25.10.-104

25.10.-103

Ale znáte mě, já jsem (hlavně ráno) nenažraneček, tzn: 

25.10.-101

25.10.-102

Takže žádné výmluvy, že ráno nestíháte, a proto nemůžete jíst zdravě! Všechno jde, když se chce:)
Mějte se náádherně♥
G

neděle 25. října 2015

Back on Track

18.10.-9

Začne škola, rozházený režim se zpět uklidní, budu jíst hezky, budu pravidelně cvičit. To přece přijde samo. Řekla bych, že minulý rok tomu tak bylo. Ale letos? Mám horší režim než o prázdninách. Je docela složité zorganizovat školu, práci blog a soukromý život aka čas s rodinou a kamarády i chvíle, kdy potřebuji být jen sama se sebou. A hlídat si zároveň pravidelné stravování a pohyb? Řeknu vám, není to nic jednoduchého:D Ale i tak to podle mě jde skloubit. Tipy?

Plánování
Pokud máte problémy najít si čas na cvičení, podívejte se na nadcházející týden, co vás čeká a kam se vám hoďka workoutu vejde.

18.10.-10

18.10.-4

18.10.-5

Zaznamenávání
Nic lépe nemotivuje než vaše vlastní výkony. Každý workout si zapište - kolik času jste mu věnovali, co jste cvičili/zaběhli/... Uvidíte, že podvědomě sami budete chtít, aby byl pak finální list za každý týden co nejvíce plný:) Já si nezaznamenávám úplně každý týden, ale pokud zrovna fotím jídla do food&workout diary, nějak mě to automaticky žene, abych i pravidelně cvičila.

18.10.-3

18.10.-13


Správné stravování
Jak už to tak bývá, vždy jde strava se sportem ruku v ruce. Workouty jsou u mě teď už v pohodě, spíš to jídlo pokulhává, ale i tak je to lepší než třeba minulý měsíc. A naopak když mám slabší dny, jím fakt otřesně, tak se mi nechce ani cvičit. Zaměřte se tedy na to, co vám jde lépe ovlivnit a uvidíte, že to druhé půjde automaticky s tím:)

18.10.-6

18.10.-2

Výdrž
Řekněte si, na jaký režim chcete najet. Já například většinou cvičím 4 dny a pak mám den pauzu (ano už jsem slevila z 5 dnů). Když to takhle vydržím týden až dva, tak se to zautomatizuje a dál už nad tím ani nepřemýšlím, pohyb se zase stane drogou a jsem zpět v režimu. Je jasné, že se někdy prostě nechce, ale věřte mi, že v takových chvílích nejvíc platí "Krátké cvičení je lepší než žádné.". Dejte si klidně jen 15min. Uděláte pro sebe aspoň něco.

18.10.-1

18.10.-7

Máte nějaké zaručené tipy, jak se dostat zpět do formy, vy? A jak jste na tom s vaším režimem?
A chtěli byste, abych podobný článek napsala i se stravováním?
Pusu
G
18.10.-12

18.10.-11

pátek 23. října 2015

Leather Cap

22.10.-11

Čauky!
Jaký máte týden? Já docela hektický, ale zároveň i moc fajn. Do školy toho teď mám vážně hodně, moc nestíhám, ale proč si nezajít ve středu večer do města, ve čtvrtek rovnou taky a příští týden rovnou na další party. Já jsem fakt antiparty člověk, kterej jde někam večer jednou za rok. No a to "jednou za rok" nastalo zrovna tyhle dva týdny:D. No co, přeci nebudu jen v práci nebo ve škole. Navíc si mě teď i přítel extra rozmazluje. Sice se moc nevidíme, ale vždycky mi přinese nějakou svačinku do práce, udělá mi oběd, když letím ze školy do práce a koupil nám i lístky do divadla!

Ale zpět k pondělku. Měla jsem skvělej holčičí den. Jela jsem za Kristyy do Prahy a skvěle jsme si to užily! Strašně dlouho jsme řešily, kam si zajít na brunch. Padlo tolik nápadů, že jsme ve výsledku vlastně vůbec nevěděly kam zajít:D Nakonec to ale vyhrálo My Raw Café, kde jsem sice už dvakrát byla, ale nic slaného jsem tam ještě neměla. Obě jsme si daly "míchaná vajíčka" a naivně si myslely, že to byly fakt vajíčka:D Pak jsme prošly obchody, povídaly a povídaly a protože se Kristy celý den tahala s foťákem, vyfotila mi i outfit. Děkujuu:*

22.10.-1

22.10.-2

22.10.-3

22.10.-7

22.10.-8

22.10.-9

22.10.-6

22.10.-10

22.10.-4

22.10.-12

Cap - H&M
Crop Hoodie - H&M
Jeans - H&M
Jacket - H&M
Bag - Aldo
Shoes - Adidas
Watch - DKNY
Rings - Mango

A jak se vám vůbec můj outfit líbí? Krátkou mikču z H&M jsem měla poprvé, ale je nejvíc pohodlná! A koženková kšiltovka je mým novým parťákem, když se bojím, že bude pršet(celá já:D).

Mějte krásný víkend!
Pusu
G

úterý 20. října 2015

Food&Workout diary p.7

Nejoblíbenější článek aneb co jsem jedla a co cvičila je zase tady!
Snažím se teď trochu dávat si víc pozor na to, jak jím. Aby se mi už nestávalo jako hned první den v jídelníčku, že budu dohromady obědvat a večeřet. Jsem z toho pak nafouklá a nemám tak žádný režim. Je docela těžké si nějaký režim vytvořit, když mám každý den úplně jiný. Jednou jsem celý den doma, druhý den letím ze školy rovnou do práce, že oběd ani nestíhám.

Můj cíl je tedy teď takový, že bych chtěla trochu zmenšit snídaně, abych si někdy dala dopoledne i svačinu a celkově si hlídala, abych jedla MINIMÁLNĚ 4x denně. Samozřejmě když snídám v 9 a obědvám ve 12, tak tam mezi už nic nenacpu, ale když to půjde, chtělo by to si aspoň něco malého dát.
Jaký režim vyhovuje vám? Jíte 3x denně nebo 5x? 

ČTVRTEK
Běh cca 30min
Snídaně: Ovesná kaše s ovocem + müsli s konopným mlékem
Svačina: ovoce
Oběd+večeře: Celozrnná pizza + zelenina

PÁTEK
Snídaně: Štrůdl, kobliha a rozmačkaný banán s jablkem, semínky a kokosem
Workout: 30min N+TC (Fighter Fit) + 7min XHIT Ab workout
Oběd: Tortila s kuřecím masem a zeleninou s americkými bramborami
Svačina + večeře: jablko + kafe s konopným mlékem

20.10.-1

SOBOTA
Běh cca 30min
Snídaně: Celozrnná bagetka se šunkou a okurkou, vločky s ovocem a hruška
Svačina: müsli s konopným mlékem
Oběd: kuřecí řízek a zelenina
Večeře: Celozrnný toast se šunkou a zeleninou + hroznové víno

16.10.-7

NEDĚLE
Snídaně: Palačinky s banánem a mákem + ovoce
Oběd: Zeleninová polévka
Vepřové maso s rýží a rajčatovou omáčkou
Svačina: Kafe s konopným mlékem a jablko
Večeře: Tortila s kuřecím masem a zeleninou + americké brambory

16.10.-6

16.10.-5

PONDĚLÍ
Snídaně: Alpro dezert + ovoce + štrůdl
Workout: N+TC 30 min Jump Start + 12 min Core Control
Oběd: Těstoviny s masovou směsí
Svačina: štrůdl
Večeře: Celozrnné chlebíčky se šunkou + jablko

ÚTERÝ
Workout: N+TC 10 min Zoom in 10 + 12 min Circuit Breaker
Snídaně: Topinka s avokádem + vajíčko se zeleninou + ovesná kaše s ovocem
Svačina: mandarinka
Oběd: Těstoviny s rukolou, rajčaty a makrelou
Svačina: Kafe s konopným mlékem + hruška
Večeře: Zelenina a šunka

16.10.-4

16.10.-3

STŘEDA
Snídaně: Puding ze sojového mléka s jahodami + ovesná kaše s ovocem
Svačina: müsli tyčka
Workout: N+TC 12min Core Control + 10 min Zoom in 10 + 7min abs Xhit
Oběd: Těstoviny s parmskou šunkou, chilli a sušenými rajčaty
Svačina: hrst oříšků
Večeře: zeleninový salát + rýžové chlebíčky

16.10.-2

16.10.-1


PS: Omlouvám se, že tentokrát není tolik fotek, ale některé fotky jsou ještě v mém rozbitém notebooku.
Mějte se krásně a opět budu nejvíc ráda za všechny rady a tipy, co se stravování týče. Moc děkuju!
G

čtvrtek 15. října 2015

Porcelain

15.10.-2

Čauky!
Jak se máte? Doufám, že tak skvěle jako já. Sice lítám ze školy do práce, pak si zacvičím a hurá spát, ale musím říct, že se nemám špatně. Navíc dnes mě čeká už jen 5 hodin ve škole a konečně se uvidím s přítelem a půjdeme na oběd a vybrat dárečky pro jeho mamku a sestřenku - a já miluju nakupování dárků (ať už jsou Vánoce:D). V pátek a neděli jsem v práci, ale v sobotu mám volno a bude navíc i oslava té sestřenky a v pondělí mě čeká výlet za Kristý do Prahy! Takže se mám vlastně pořád na co těšit a těšení mám nejradši:D

Notebook se mi stále nevrátil, takže jsem tu s aktuálními fotkami. A naopak, až mi notebook opraví, budu postovat outfity v sukních, bomba. Chudák přítel si tak teď musí po našem shledání nejdřív odpracovat svoje = odfotit mě a pak až se můžeme normálně bavit:D. Ne, já stále věřím, že i když foťák zrovna není jeho nejlepším kamarádem, tak to dělá pro mě z lásky a tolik mu to nevadí (nebo to je jen moje zbožné přání:D). Většinou to dopadá tak, že je buď extrémně nadšenej z fotek, co vyfotil, což nakonec dopadá spíš hůř a polovina fotek je rozmazaných. Nebo druhá varianta - vzteká se u toho  a co cvaknutí to věta, že se mi to nebude líbit a já jsem nakonec z fotek nadšená:D A tohle byl přesně ten případ, takže doufám, že se fotky budou líbit i vám!

15.10.-4

15.10.-8

15.10.-7

15.10.-6

15.10.-9

15.10.-11

15.10.-13

15.10.-12

15.10.-3

15.10.-1

15.10.-5

15.10.-10

15.10.-14

Top - H&M
Jacket - Mango
White jeans - H&M
Shoes - Pull&Bear
Bag - H&M
Rings - SIX
Bangle - Mango

Mějte krásný zbytek pracovního týdne a napište mi, jak se vám dnešní outfit líbil:*
G