Social Media

Oh, Sunny Days

25.10.-12

Ahojda!
Dnes mám pro vás fotky, které jak sami poznáte, nejsou tak úplně aktuální. Jak víte, rozbil se mi notebook a všechny fotky v něm zůstaly, takže jsem vám je nemohla ukázat dřív. Ale jelikož se mi moc líbí a sálá z nich taková pozitivní energie, ukážu vám je i tak. Lepší pozdě než vůbec, ne? Navíc není vůbec na škodu si připomenout ty teplé slunečné dny, kdy mohl člověk vyrazit ven jen tak v tričku a sluníčko mu krásně pálilo do tváře.

Díky této sukni se už těším, až se podzim se zimou překulí a bude zase tepleji, protože se mi hrozně moc líbí! Ale bohužel jsem ji stihla vytáhnout jen jednou:( Tričko ale nosím poměrně často i teď na podzim. A navíc ho má i můj přítel v pánské variantě a já se už nemůžu dočkat, až se nám podaří si je obléknout ve stejný den #couplegoals :D.
V tomhle outfitu jsem se cítila dost dobře, protože splňuje přesně moje požadavky - pohodlnost a zároveň neobyčejnost. Doplnila jsem ho ještě mými everyday zlatými hodinkami, novým náramkem z Manga a DIY náramku se střapečkem (Už si dělám i podzimní varianty! Chtěli byste tutorial, jak na ně?). Jak se vám celkový look líbí?:)

25.10.-11

25.10.-8

25.10.-9

25.10.-6

25.10.-7

25.10.-5

25.10.-10

25.10.-2

25.10.-3

25.10.-4

25.10.-1

Top - H&M
Skirt - Zara
Shoes - H&M
Watch - DKNY
Gold bangle - Mango
Colorful bracelet - DIY


Mějte se tak krásně, jako byl tenhle slunečný den♥
Vaše
G

15 komentářů

  1. Krásne fotky a krásna sukňa. :) Ach, chcem späť leto. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je skvělý Gábinko, ta sukně ti šíleně sekne:)) a hlavně ten tvůj úsměv! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně má moc pěknou barvu a hodí se mi k tobě :) nojo, ale zase budou Vánoce, tak to nějak přetrpíme haha :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. jé to jsou hrozně hezký fotky, takový pozitivní! :)) sluší ti to :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  5. sukne je uzasna :) myslim, ze to vypada lip, kdyz mas uplne zastrcene to tricko, a ne jen vepredu :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za postřeh!:)) ani jsem si nevšimla, že jsem to měla jednou tak a podruhé jinak, ale děkuju!!:)))

      Vymazat
  6. Návod na náramky by se mi moc hodily:))
    Jinak ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS