Social Media

Monday Inspo

Krásné pondělí!
Jaký jste měli víkend? Já naprosto Ú-ŽAS-NÝ! Dala jsem k Vánocům svému boyfriendovi lístky na koncert Imagine Dragons a rozhodli jsme se, že do Prahy nepojedeme jen na otočku, ale přespíme tam ze soboty na neděli a uděláme si tak super víkend jen pro nás dva. V sobotu jsme si dělali procházky po Praze, posvačili v Cacau, na večeři si zašli do Wine Foodu a nakonec nás čekal boží koncert. Byl jste někdo taky? Tenhle rok mě čekají ještě další 3, hezky jsem si to naplánovala, už se nemůžu dočkat:D. Ale zpět k víkendu. V neděli ráno jsme blbli u snídaně, venku se klouzali a užívali toho, jak krásně pohádkově sněžilo. No a dlouho jsem si nic nekoupila, takže jsme oběhali i obchody a něco pěkného si pořídili (newbies-post comming soon:)). Musím říct, že jsem se dlouho neměla tak krásně! ...asi mám nejlepšího přítele na světě♥

A teď už opět zpět do reality. Ráno jsem hned šupajdila do práce, ale jenom na chvilinku, takže jsem si teď mohla najít čas vám napsat. Tenhle týden sice nemám žádné zkoušky, ale příští hned dvě, takže se mám dost co učit. Ale jsem odpočatá, tak to snad půjde dobře! A vy se pokochejte obrázkama. Snad vás motivují, inspirují a nabijí vás dobrou náladou! U mě to tak vždycky funguje. Před nakupováním, cvičením nebo když mám nicmoc náladu, utíkám na tumblr a kochám se:)

16.1.-116.1.-216.1.-3

Na my-rainbow-anchor jsou už zase další nové obrázky, tak pokud vám tohle nestačilo, koukněte tam!
A mějte nej nej nej týden♥
G

2 komentáře

  1. Super inspo <3 to jsem ráda, že jste si koncert užili, myslela jsem na vás! :D:) Držím palečky na zkoušky a upřímně ti ten odpočinek závidím! Už se cítím úplně vygumovaná :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné fotky! :)) Hodně štěstí se zkouškama! Jinak odpočinek ačkoliv krátký závidím, já bych si už naordinovala prázdniny, mám toho až kam.. :D

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS