Social Media

Nail Care

Slibovala jsem vám, že napíšu článek o tom, jak se starám o své nehty, aby byly zdravé a vypadaly hezky. A protože mi už dorostly do požadované délky a zároveň jsem i ozkoušela dva nové pomocníky, je čas vám o všem konečně povědět.

Dopředu říkám, že mám nehty odjakživa pevné a opravdu rychle mi rostou. Což bohužel o vlasech říct nemůžu, ale buďme rádi aspoň za ty nehty:D. Ale příjde mi to zvláštní, vždycky jsem si myslela, že na vlasy a nehty působí stejné věci a měly by bát oboje buď super nebo naopak. Když jsem brala vitaminy na růst vlasů, u vlasů jsem viděla malou změnu a nehty mi najednou rostly tak, že jsem je musela upravovat snad denně. Ale i tak se o ně snažím pečovat. Nikam na manikuru nechodím a ani jsem nechodila. Přijde mi, že jen málo holek má gelové nehty vážně hezké, takže bych se bála, abych si vybrala správnou nehtařku a navíc si ty své nechci nijak zničit. Nehty si tedy upravuji sama doma, většinou tak jednou za týden, kdy je 
odlakuji - používám odlakovač z dm
ostříhám - většinou jednou za dva týdny a to do požadovaného tvaru. Teď jsem si nehty nechala vyrůst více a zkouším více kulatošpičatý tvar a zatím se mi to tak moc líbí!
opiluji - pravidlo pilovat jen jedním směrem nedodržuji, protože všemi směry je to rychlejší a vím, že mě se nehty třepit prostě nebudou, i kdybych chtěla - ale pokud nemáte své nehty v pohodě, určitě se tím řiďte. Používám tyto skleněné pilníky, které nejen že tak nádherně vypadají, ale piluje se s nimi vážně skvěle (a nezapomeňte, že je můžete vyhrát v mojí giveaway)

23.3.-7

23.3.-6

opláchnu vodou
namažu krémem - důůůkladně, aby se nehty hezky vyživily. Teď používám nějakou no name značku a Baleu, ale nejvíc mi vyhovují krémy od Essence, které mají jeden přímo i na nehty
a jdu spát... (protože tohle všechno dělám večer, aby si ruce i nehty přes noc odpočly)
...druhý den ráno si nehty tedy jdu nalakovat:
reparačním lakem Sililevo - který nehty zpevňuje, vyživuje a slouží jako báze pod barevný lak, takže nehty nemám žluté (a všechny tyhle plusy opravdu fungují! Obě si ho se ségrou pochvalujem). Potom čekám dokud úplně neuschne, protože jinak na něj jiný lak nejde moc nanášet (ale nebojte, netrvá to dlouho)

23.3.-8

23.3.-5

23.3.-4

barevným lakem - dvě vrstvy a nezapomínejte si lehce přetřít i konce nehtů, vydrží vám potom déle neoloupané. A moji favoriti? Maybelline & Kiko! Ale ani levnější Miss Sporty nejsou špatné, Essence teď mají skvělý výběr barev a jeden jediný, který mám z Lindexu, je skvělý!
svrchním lakem - používáme se ségrou momentálně Maybelline, který ani není svrchní, ale přitom jsou po něm nehty hezky lesklé a déle vydrží (a opět se zaměřuji i na ty konce).

23.3.-2

23.3.-1

...a pak po bytě hodinu chodím hodně hodně opatrně, no znáte to:D

Jak jsem už psala, nechala jsem si teď nehty narůst docela dost a jsem tak spokojená. Ale řekla bych, že na na téhle délce už nevypadá jen tak nějaká barva dobře, proto volím spíše nude odstíny a světlé barvičky. Třeba červená by podle mě vypadala hodně lacině, takže až se mi zachce mít rudé nehty, zase je o něco zkrátím. Momentálně hodně toužím po khaki, dalších nude a teplejších růžových odstínech, světle broskvové a nějaké hezké šedé.
Na závěr taková malá ukázka a zároveň inspirace pro vás♥ 

24.3.-1

24.3.-2

24.3.-3

Které se vám líbí nejvíc? A jaké barvičky máte nejradši?
Kdyby vás ještě něco zajímalo, určitě se ptejte!
G

15 komentářů

  1. Nádherné nehtíky.. :-) Mě bohužel nehty moc nerostou a proto je nosím hodně krátké.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:) tak zkus ten Sililevo, měl by podporovat i růst:))

      Vymazat
  2. Já mám nejraději matné laky, ale u tebe se mi moc líbí i ten světle modrý :) Takový akorát na jaro/léto :) Moje nehty se mnou ale nekamarádí :( Ať dělám co dělám, lámou se :( Zato ty máš nehty opravdu krásné! :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matný nemám ani jeden ty jo, tenhle trend mě nějak nechytl:)ale na někom se mi to líbí:) Děkujuu:*

      Vymazat
  3. Máš nádherný nehty zlatí! <3 Já miluju shellac a mezi nej barvičky patří nude, černá, šedá, vínová, pak taková galaktická (něco mezi černou a hnědou) no a v létě pak bílá, lososová a fialková:)) A z těch tvých se mi líbí fakticky všechny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu♥ Ty máš nehty taky vždycky parádní! Máš skvělý vkus co se barev týče:D:*

      Vymazat
  4. Máš veľmi pekné nechty ♥ a skvelý článok !

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Mas krasny nehty! Mne se kvuli brigade hrozne nici nehty a lak mi tam nevydrzi ani hodinu. Takze si je lakuju jen pres tyden a naprosto miluju vinovou a lososovou :) Asi ten reparacni lak zkusim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:) no já jakmile jsme v práci, tak mám nehty taky horší, ale se svrchním lakem to je vždycky víc v pohodě:))

      Vymazat
  6. Krásné nehty :) mým nehtům se také daří, jsem na nehty v podstatě ujetá :D já miluji červenou, purpurovou, bílou, nude a celkově spíš teplejší barvy :) i když je pravda, že na zimu jsem vybavená nějakými světle modrými atd. Ale hrozně se mi líbí ta barva od KIKO!!! Tu potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné nehty a super tvar :) Já se o nehty upřímně moc nestarám, jednou za čas si pořídím nějaký pečující lak, jinak doma pouze pilníčkem piluji, a krémama mažu, jinak nic nedělám :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!!!:) Tak jestli ti to takhle stačí, tak proč ne že jo:)))

      Vymazat
  8. Máš vážně krásné nehty, také bych takové chtěla umět, ale nechávám to raději na své nehtařce, protože když jsem si kdysi dávno dělala nehty svépomocí, tak to dost odnesly a byla doslova hrůza na ně pohledět :D. Potom jsem naštěstí našla nějaké tipy
    na tomto webua trošku se poté daly do pořádku, ale znova raději už riskovat nechci, i když mě tedy hodně lákáš :D.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS