Social Media

May Summary p.1

Ahoj!
Jaký je/byl váš víkend? Já si užívám poslední den u taťky. Kvůli příteli a bakalářce jsem tu výjimečně trávila celé dva týdny a popravdě bych tu zůstala klidně ještě déle O:). Vždy se tady cítím jako kdyby už byly prázdniny, i když se třeba musím ještě učit. Každé ráno mám od taťky nebo jeho přítelkyně připravené smoothie, když vyjdu z baráku, hned jsem v přírodě (ideální místo na běhání) a většinou tu se ségrou trávíme více času spolu, než když jsme u mamky. Ale samozřejmě se těším i zpět do svého růžového pokoje a hlavně na mamku, bráchu a Delinku♥. Nejhorší ale asi bude to, že jsem si tu zvykla vstávat nejdýl o půl sedmé a u mamky se většinou vstává až před osmou. Asi to opět vyřeší snídaně chystané už den předem. Tenhle režim s dřívějším vstáváním mi totiž skvěle vyhovuje! Jste také spíš ranní ptáčata?
Každopádně, dnes tu pro vás mám random fotky z mého května, respektive prvních 14 dní, kdy jsem byla ještě u mamky!

255-29První Máj jsme strávili s přítelem společně♥ - skočili jsme si na oběd i na kafe, prošli Hradec křížem krážem, já jsem velice nečekaně ulovila nové botky, stavili jsme se u taťky mu popřát k narozeninám a celý den zakončili v kině.
255-30
255-31
255-32
255-33
295-2295-1 255-20
255-18
Zdravější dort z Dorty Jinak
255-6
Náš menší výlet do Pradubic. Ten den bylo vážně nádherně! Po příjezdu domů nás ještě čekala velká rodinná zahrada s grilováním a spoustou jídla. No přejedla jsem se neskutečně, už nikdy více:D
255-7
255-8
255-9
255-10
255-11
255-12
255-13
255-16
255-15
255-19
Your Tea "užívám" 14 dní. Změny, pocity a chutě vám brzy sdělím:)
255-14
255-5
Ségra má nové nádherné Stan Smithy♥
255-17
255-3
255-4
Miss u♥
255-2
Jídlo jako jediná radost mezi učením. Díky bohu, všechny zkoušky hotové☺
255-1
295-7
Oblíbený Cook&Look

Já teď už zavírám veškerá okna s eshopy, blogy a ostatními "nebezpečnými" věcmi a jdu zase napsat aspoň kousek bakalářky, abych si mohla užít odpoledne venku, když je tak nádherně♥ Uděláme si s přítelem a ségrou nějaký letní drink a půjdeme s zaběhat. Mějte se nádherně a přeju úspěšný začátek nového týdne:*
G

14 komentářů

  1. Moc hezké fotky jako vždycky, já jsem svůj víkend spíš proválela a teď musím dohánět učení. Ale určitě tam ještě někam pár dílů Super drbny nacpu... :D a ranní ptáče jsem spíš tak střední :D někdy si ráda pospím, ale rozhodně ne třeba do 12 :D miluju totiž ten pocit, kdy vstanu brzo a najednou mám mnohem víc času! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Já jsem se zrovna dneska rozhodla znovu podívat na GG, ale dala jsem jen jeden díl a pak to přepla na Spongeboba:D:D

      Vymazat
  2. Ahoj :) krásné fotky. Já si víkend "užívám" přípravou do školy :D A chtěla jsem se ještě zeptat..bude někdy vyhlášení tvojí giveaway?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) už jsem tu na to někomu odepisovala, vyhlášení už probéhlo a výherce jsem kontaktovala:))

      Vymazat
  3. Milujem takéto články ♥ Fotky kvetou a západ slnka ma dostali!:) Pardubice vyzerajú krásne, jedlo netreba ani okomentovať a máš krásny modrý lak na nechty:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný fotky a ta mísa s ovocem!?? Mňam! Zase mám díky tobě největší chutě :D ať jde psaní bakalářky jedna báseň! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nedivíš se, že jsem po té oslavě odcházela jako největší koule viď?:D Moc děkuju zlato:*

      Vymazat
  5. Boží fotky <3 Úplně z nich sálá léto a pozitivní energie! Hodně štěstí s bakalářkou kočko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno to jídlo :)) Ranní ptáče jsem a neumím si představit vstávat třeba v deset nebo později :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS