Social Media

May Summary p.2

Krásný páteční večer!
Článek si dnes výjimečně přednastavuju a píšu ho už ve čtvrtek, protože bych neměla čas ho déle napsat. V pátek mám totiž práci, po které mi přijede do Hradce Kristý. Plánujeme nějaké posezeníčko a v sobotu i společné běhání, jupí!! Tyhle holčičí dny jsou stejně nej☺
Teď mám pro vás ale další random článek ještě z května, nebo spíš druhé půlky května (první várka fotek tady), kdy jsem byla na 14 dní u taťky. Psala jsem hlavně bakalářku a užívala si tu hordu jídla, která je vždycky u taťky k dispozici :D. Říkám si ale co jsem komu provedla, protože konec měsíce pro mě neskončil zrovna vesele.
Nejdřív se mi povedlo opařit si břicho vařícím čajem (jaký paradox, zrovna Skin Magic Tea od Your Tea). Letos poprvé jsem si vzala crop top s highwaisted jeanama. Řeknu vám, mít opařené břicho nic moc. Zaprvé to šíleně bolí. Zadruhé mi řekněte, jak si to má člověk asi zchladit ledovou vodou (jak jsem to dělala já vám říkat nebudu, smáli byste se mi:D) a zatřetí..blížící se plavková sezóna mi moc radosti nedělá. Asi si budu muset pořídit jednodílné plavky!
Týden na to jsem dostala bolesti do břicha znovu, ale tentokrát to byl zánět žaludku, o kterém jsem ani nevěděla, že existuje. Díky bohu mi prášky od doktorky zabrali, ale už nikdy víc prosím.
A když mi teď v úterý opuchlo celý oko, mamka se ségrou už ze mě měly vážně srandu, že nemůžu být chvilku normální. Asi karma. Jen vážně nevím, co tak špatného jsem udělala:D
A teď už hurá na fotky!


295-8
Cesta za Kristý, aneb potřebná přestávka mezi učením = N+TC v Nike+ Studiu ve Slovanském domě & mňamky v Bistru proti proudu

295-9
295-10
295-11
295-12
295-14
295-13
295-15
255-21
outfit - all Nike

255-23
255-24
Mamka od nás dostala ke Dni matek kytičku a pozvání do Cona Coffee, mňam! Užily jsme si skvělé mother-daughter-daughter odpolko a všem, kteří chtěli klídek na svou kávu se omlouváme, my moc potichu být neumíme:D

255-27
295-2
255-26
295-3


295-6
255-28
255-25
Triple Nike

255-22
36-2
Banánová zmrzka

295-5
295-16
Ségra měla svátek, tak jsme ji s přítelem vzali do Meet Upu, kde už udělali roztomilou zahrádku.

295-1
295-17
36-1
295-18
295-19
Poslední radosti měsíce = přijela mi konečně moje kamarádka z Argentiny domů!♥

Přeju vám krásný víkend, můj bude z jedné třetiny užívací, z druhé pracovní a z třetí školní, ale hodlám si ho užít tak i tak!
G

6 komentářů

  1. To jsi měla teda trápení. Pak jsou tyhle situace až úsměvný, když věříš na karmu :D Hrozně mě baví tvoje cvičící outfity :) Můžu se zeptat odkud máš ty modré šaty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda:D jsem si vážně říkala, co jsem komu provedla:D A moooc děkuju! Ty šaty jsou z H&M:)

      Vymazat
  2. Tak to mě mrzí, že máš zrovna takové špatné (a bolestivé) období, snad se to zase spraví :) jinak fotky, jak jinak, zase super! :) a ta kavárna vypadá úžasně :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to je už v pořádku, ale doufám, že jsem si to teď vybrala a už mi nic nebude:D A moc děkuji!!:))

      Vymazat
  3. Já jsem teď na léto v Itálii pracovně, zatím teda třetí den, ale furt si říkám, jak tu musím sportovat, dokud nejsou úplný vedra a stále nejsem schopná se nějak dokopat. Ale když vidím, jak ty u toho sportu záříš, musím to hecnout :D!

    OdpovědětVymazat
  4. To mi je ľúto, že si mala toľko nešťastia, snáď sa ti už bude iba dariť! Inak nádherné fotky, tú paleo tyčinku mám veľmi rada a to jedloo ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS