Social Media

Hot Pink

157-10
Čauky! Jaký máte den?
Musím se vám přiznat, že já jsem momentálně stoprocentně, ne-li víc, šťastná! A nestalo se přitom nic extra za poslední dny. Ale konečně si tak nějak všechno sedlo, a i když mám nespočet povinností, všechno si užívám a volné chvilky o to víc! Ono se občas vyplatí poslouchat ostatní, když vám chtějí pomoct nebo být nablízku. Často si totiž moje hlava usmyslí, že všechno zvládnu sama, žádnou pomoc nepotřebuji a jak to nakonec dopadne? Nestíhám, musím myslet na miliardu věcí, ani to-do listy nepomáhají, cítím se sama a taky sama jsem, protože zkrátka nemám čas na ostatní. Přitom stačí maličkost, třeba když mi přítel připraví svačinu do práce, cokoliv. Je potřeba si uvědomit, že naše síla spočívá i v tom, kohokoliv požádat o pomoc a nebýt zkrátka na všechno sám:)

Moje poslední dny byly vážně boží! V pátek jsme oslavily s přítelem 55 společných měsíců! Společné běhání, hodinka ve wellness, fandění na hokeji a nakonec večeře při svíčkách v hradecké Šatlavě☺ Perfektní den přesně podle našich představ. Jelikož jsme se přes prázdniny kromě našich dvou menších dovolených skoro vůbec neviděli, snažíme se ukořistit každičkou minutku pro sebe♥ Zatím se to daří a v sobotu nás čeká další skvělý společný den - dožínky. oslava malé princezny & koncert sestřenky boyfrienda. Can't wait!

Ještě jen pár slov k fotkám, které jsme fotily v červenci v Budapešti. Přesně si pamatuji ten večer. Bylo nádherně, teplo a chystali jsme se na večeři pod náš apartmán. Všichni (já, přítel a ségra) jsme měli skvělou náladu, házel se jeden vtípek za druhým...a mě ani nevadilo, že je většina z nich myšlena na mě:D A co vůbec říkáte na outfit? Ten top mám už několik let a stále patří mezi letní favority♥

157-11
157-12
157-4
157-1
157-2
157-7
157-8
157-5
157-9
157-3
157-6

Top - H&M, Shorts - H&M, Bag - Mango, Bangle - gift from a friend☺, Shoes - Mango

Mějte se krásně!
G

12 komentářů

  1. Jee...to je pekny �� Tu halenku si pamatuju a furt ti stejně slusi! A jeste lepsi, ze je v tom zakomponovany darecek ode me❤��

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta rtěnka?? Musíš ji nosit častěji <3 Jinak jsem koukala, že jste si udělali s P. den pro sebe, do Welness bych jela hned, potřebuju to jako sůl :D! Užívej víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted na podzim ji uz ale moc sanci nedavam:D max na nejakou party:D my dalsi welness zase planujeme:D

      Vymazat
  3. Outfit mi k tobě hrozně sedí a s tím pomáháním máš pravdu, taky si toho na sebe občas beru moc a snažím se dokázat, že to zvládnu sama, ale ne vždy to vyjde :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika nooo a v tu chvili si to clovek ani neuvedomuje:/

      Vymazat
  4. Takhle to má být :) Taky jsem momentálně hrozně šťastná, i s vědomím toho, že mám milion povinností, maturita za rohem, ale někdy stačí drobné překvapení nebo pozornost od přítele a jsem v sedmém nebi :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne!!! Clovek by se hlavne mel radovat z malickosti:))

      Vymazat
  5. Krásný letní outfit! :) S pomáháním musím souhlasit, ale občas je to fakt těžké, když si hlava něco usmyslí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povidej:D a nikdo mi to nevymluvi, kdyz to v tu chvili nedokazu pochopit ani ja:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS