Social Media

Monday Inspiration

Krásné pondělní ráno!
Dnes je přesně ten den, kdy bych si raději zalezla s knížkou do postele, přečkala tam celý den a vylezla bych možná jen proto, abych si šla do kuchyně pro obří hrnek horkého zeleného čaje nebo kávy se sojovým mlékem. A k tomu ujídala jablečný štrůdl. Měla bych zapálené svíčky nebo aroma lampu, kterou si už musím pořídit, protože mám pocit, že mi v (podzimním) životě dost chybí. Hihi. Až bych dočetla knížku, začala bych s uklízením pokoje a podzimně/zimně nebo rovnou vánočně bych si ho vyzdobila. A pak bych si zase skočila pro čaj a otevřela novou knížku!

Ale zpátky do reality.

Zrovna tento týden bude zase docela hektický. Nevím ani do čeho se pustit dřív. Je toho tolik, že se mi chce brečet. Ale nebudu, jsem velká holka. Navíc na brečení není ani čas:D Včera večer jsem už zase cítila ten divný pocit v břiše, co mám poslední dobou vždycky, když toho je moc. Ale není to ten stažený žaludek, který máme, když jsme z něčeho nervózní. Je to přesně ten, který předcházel těm mým zánětům. A jelikož vážně nechci, aby se tohle někdy ještě vůbec opakovala, udělala jsem si ráno misku teplé kaše, zapla Spotify a jen si prohlížela mé oblíbené tumblry. Půl hodinka pohody a inspirace.

inspo
Přeju všem boží týden! Pojďme se do něj pustit, ať už nás čekají příjemné události nebo povinnosti!

G

16 komentářů

  1. Super výběr fotek - s náladou to mám dneska podobně, tak jsem se rozhodla si koupit pořádnou chundelatou deku :)

    Diary of M

    Krásný podzimní den, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné fotky, krásný výběr! Ať ti ten týden rychle uběhne a nestresuj se!! Jestli ti to pomůže, tak mně budou zítra trhat už druhou osmičku a celý týden pravděpodobně prosedím doma se sáčkem ledu! :D Ale musíme to vše brát s nadhledem! :) Měj se hezky! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! A to jsi chudáček:( A připomíná mi to, že bych se taky měla u zubaře stavit:D Neeee :'(:D

      Vymazat
  3. Moc dobře ten pocit znám, kolikrát ho dokážu mít i z událostí, které mě čekají až za měsíc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně přesně! Stresovat se ale z věcí, které jsou až v nedohlednu, je ale největší zbytečnost!:D Musíme se hodit do klidu☺

      Vymazat
  4. Naprosto miluju tumblr a ty fotky tam jsou proste to, o cem my muzeme asi jen snit, ale kazdopadne moc dekuju za inspo a momentalne to mimochodem mam stejne se skolou a tak, tak nam oboum preju, at to zmakneme! ;)
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne vždy je to jen o tom snění☺ Mně to právě kolikrát dokope i k tomu přiblížit se k těm snům:)

      Vymazat
  5. Tumblr fakt miluju, ale! musela jsem si ho smazat z telefonu, protože jsem na něj strávila až moc času :D Takže teď se občas mrknu na počítači a zrovna tvůj mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D já si na tumblr vyhraním vždy tak jedno odpoledne v týdnu, kdy si udělám kafe, vezmu jablíčko a čokošku, pustím spotify a mám nejlepší čas jen pro sebe!:D♥

      Vymazat
  6. Ten pocit zálezt si do postele s knížkou mám na podzim snad každý den! :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS