Social Media

10 ways to welcome spring

213-12 Jak jste přivítali včerejší první jarní den?
Já kafíčkem se sestřenkou (kéž bychom už ale seděli venku na zahrádce), večerním během se ségrou a dnes bych ráda pokračovala jarním článkem. Doufám, že si ho užijete, přichystala jsem pro vás několik tipů a inspiraci jak správně přivítat jaro a naladit se na tohle boží období.



nové tenisky - protože už konečně začalo období, kdy nemusíme mrznout s holými kotníky. Já si svoje nové lásky už pořídila!

čerstvé květiny - sama to mám trochu ulehčené, protože slavím v březnu svátek i narozeniny, takže s příchodem jara to u mě vypadá jako v květinářství.

213-9
změna beauty produktů - vyměňte váš denní krém, protože hutný proti suché pleti na zimu už nebude potřeba. Stejně tak i ráda v tomto období měním vlasovou kosmetiku, aby si vlasy moc nezvykly na staré produkty. A jaro znamená nové vůně - mým favoritem je kokosový od značky Gosh! Určitě jste o něm už slyšeli všude možně. Snad by měl být stále ještě v akci za 99Kč (juchuu) a pro Hradečáky hlásím, že v naší FAnn parfumerii jich je ještě dost! Myslím, že už jen kvůli té vůni si ho zamilujete♥

213-8213-7
voňavé oblečení - a když už mluvím o krásných vůních a FAnn parfumerii, ráda bych ještě zmínila Blüte - designovou parfumerii se sídlem Soulu a konkrétně jejich vůni do šatníku, která je stejně jako ostatní jejich výrobky zcela přírodní a ručně vyráběné. Já mám doma Dear Peony a voní tak silně, že snad neprovoní pouze šatník, ale rovnou celý pokoj (a navíc je tak nádherná!). Pro mě je Blüte holčičí jarní must have!

213-11213-13
veselý playlist - co se hudby týče, na mě jde snad už i léto:D Za chvíli tu máme Coachellu, nádherné fotky celebrit z tohoto festivalu a kolekci v H&M. Potom zkuste nemyslet na teplo a venkovní koncerty. Já zatím aspoň poslouchám DancePOP na Spotify stále dokola. (...jen jsem to dopsala a hned jsem si otevřela nové okno a začala vyhledávat všechny festivaly v EvropěO:) )

jarní interior - i když venku bude pršet, je hezké mít jaro aspoň doma. U mě už jsou samé jarní barvičky, nové plakáty a roztomilé dekorace. Jak máte vyzdobený pokoj vy?

213-6213-5
fresh jídelníček - ať už jste pro očisty či nikoliv, nějaká obměna stravování je podle mě na jaře super! Já osobně se nechystám na nějaké týdenní očisty, ale určitě bych ráda konečně vyzkoušela zelené potraviny. Co se týká mého aktuálního jídelníčku, určitě si s vámi na toto téma brzy zase popovídám. Vím, že jste to vždy rády četly a poslední dobou si o to hodně píšete. 

213-4
plánování - pro mě je příchod jara trochu jako Nový rok! Čas na stanovení si nějakých cílů, sepsání plánů a pečlivé organizování, ať už se jedná o práci/blog/koníčky. 

213-2213-3213-1
jarní barvičky - černá a šedá pryč! Konečně je správný čas na nude barvy, světlé odstíny starorůžové a mentolovou.

13-10
úsměv - a to nejdůležitější na závěr. Usmívejte se na všechny lidi okolo. Uvidíte, že vám to většina z nich oplatí a obě strany budou mít hned lepší den. 

Doufám, že jsem se nerozepsala až moc, ale nějak jsem se nechala strhnout. Hradečtí hokejisti postoupili do semifinále, k večeři a čtení Mariannan jsem si pustila nejnovější album The Weekend, jaro je tady a zítra jsem v práci jen do 12, protože jen co si někde koupím oběd s sebou, vyrážím do Prahy na Airmax Day do Tančícího domu s mojí milovanou Kristý♥ Myslím, že se potom už nemůžete divit, že zářím jako sluníčko a jsem ukecená víc než by bylo zdrávo:D.
Takže už budu radši končit a doufat, že se s někým z vás zítra uvidím!
G

14 komentářů

  1. Užásný článok, vidno že si začiatok jari skutočne užívaš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, Gabi :) já jsem tak ráda, že je konečně jaro.. ta zima byla jako vždy hrozně dlouhá. Koukala jsem, že už se trochu začíná zelenit i příroda.. :) těším se až hodím kabát do skříně a nebudu ho pár let potřebovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) Já taky, ani nevíš jak:D Už chci nosit jen lehký bundičky a chodit na procházky☺

      Vymazat
  3. Blüte mě vážně zaujal a s tím girlmusthave souhlasím!!! :D Moc krásný článek a jaro miluju a na druhou stranu nenávidím kvůli mým alergiím :D Ale ani tak se nenechám na jarní procházky odradit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo?:D Já ho úplně miluju♥ Jee chudáku, to by mě taky štvalo! Tak ať máš co nejmírnější průběh:D

      Vymazat
  4. Moc hezký článek a super tipy! Já bych určitě měla udělat něco s tím jídelníčkem, ale nějak jsem se teď rozjela a jím, co chci - no nevím, abych na to nedoplatila! :D Ale já se chystám začít zase běhat, takže aspoň to. :D A taky bych moc ráda chodila třeba jen tak na procházky. :) A vzdát se černé a šedé pro mě bude hodně těžké, jsou to mé nejoblíbenější barvy. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je tohle období ale potřeba!:D Parkrát jsem už běhat taky byla a je to super, když už nemrzne☺

      Vymazat
  5. Užij si Airmax day! Jinak tady v Anglii je jarněji už delší dobu, ale první jarní den bylo krásně slunečno a tpelo a my tak mohli den trávit na zahradě, to bylo super

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  6. Super clanek Gabi, diky moc za inspiraci! Jsem rada, ze je konecne zase jarooo!!! <3
    Jinak me moc zaujali Gosh produkty. :)
    Sandra / http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekne napísané, konečne je tu jar! :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS