Social Media

Birthday Wishlist

Akorát sedím s čerstvě umytími vlasy zamotanými v turbanu po ranním běhu se ségrou, před sebou mám mugcake (trochu jiný než dělám obvykle, brzo ho uvidíte na instagramu a přemýšlím, že vám sem někdy hodím i recept!) a usrkávám zelený čaj. Podle mě naprosto perfektní ráno! A když připočtu to, že vám konečně po tak dlouhé době můžu napsat, čeká mě dnes super směna v práci a po ní vyrazíme posedět s kolegy, nemohla bych být spokojenější! I když po pravdě, jinak se nacházím v ne zrovna zářivé a růžové životní situaci, ale snažím se soustředit jen na to dobré a zaměstnávat se jen co to jde, abych na to nemyslela!

A navíc! Zítra slavím svátek a brzy i narozeniny, takže rozhodně není žádný prostor na špatnou náladu, i kdybych si ji měla zlepšovat novými kousky v šatníku nebo ledničce :D. Tento rok neočekávám žádné dárky od ostatních, respektive rodiče mi (doufám..prosím prosím) přispějí na nový notebook, protože ten můj už odmítá spolupracovat (a já se tiše..nebo spíš hodně hlasitě modlím, abychom z něj dostali aspoň všechny soubory a fotky) a se ségrou slavíme narozeniny až v červenci s těmi jejími (zvláštní tradice, já vím:D). Takže vůbec neberte seznam níže jako něco, co si přeju a vážně očekávám, že to dostanu. Spíš přemýšlím, čím z toho si udělám radost sama a na co budu myslet před spaním. Jaká jsou vaše momentální materiální přání?


Birthday Wishlist

Nike Air Presto jsem si zamilovala asi už na Teniskology a v téhle oatmeal barvě jsou dokonalé♥

Přála bych si cokoliv z Havlíkovy Apotéky. Sama vlatním jen vlasové tonikum, ale ségra má krém Krásná slečna a po vyzkoušení jsem byla překvapená, že vyhovuje i mé mastnější pleti! Takže mu dám možná šanci také. Nebo možná vsadím na nějaké jejich oleje. Zkrátka mě láká všechno:D Taťka jejich krém miluje taky (a můj taťka jen tak něco nemiluje a už vůbec ne krémy).

Sluchátka potřebuju jako sůl! Mramorové Happy plugs jsou sen!

Chlorella, spirulína, zelený ječmen. Nemáte nějaké tipy, odkud objednat vážně dobré zelené potraviny? Po všech zdravotních problémech netoužím po ničem jiném.

Při jarním dekorování pokoje jsem si uvědomila, jak moc postrádám různé odkládací tácečky. Neviděli jste někdo někde zlatý/bílý/dřevěný kulatý tác?

Paletka snů! Ne že by se mi v kosmetickém šuplíku neukrývalo hodně stínů, ale stále mám pocit, že některé barvy mi chybí. A tyhle teploučké barvy v paletce od Morphe Brushes by mi přesně seděly!

Nutně potřebuju doplnit zásoby zdravých čokolád! Ty normální nejím vůbec, ale čtvereček nějaké vysoce procentní (nejlépe bez cukru a mléka) si k mé klasické svačině jablko-káva dám hodně ráda☺

Další milované tenisky. Stany chci už snad přes rok, příjdou mi jako nejuniverzálnější tenisky! Kterou barvu byste brali? Tu nebo tu?

Prozradím vám, že jedna z věcí je už na cestě za mnou. Uhádnete která?
Přeju vám všem nádherný týden a já se na vás budu těšit s dalšími články!
Pusu
G

10 komentářů

  1. Ty Nike schvaluji! Sama mám momentálně spadeno na jedny v oatmeal barvě :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou slečnu i Morphe paletku můžu jen doporučit, obojí mám vyzkoušené a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Krásnou slečnu mi už dala kamarádka k narozkám:)) a Morphe paletku stále mooc chci!:D

      Vymazat
  3. Jeeee, tak to jsem zvedava, co z toho nakonec dostanes! Me se teda nejvic libi ty stan smithy a o havlikove apotece jsem toho taky slysela jen dobryho, takze to taky musi byt skvelej darek! Taky bych neco chtela vyzkouset! :)
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou slečnu od kamarádky☺ a Nike ode mě pro mě O:)

      Vymazat
  4. Já tipuju, že botyyy :D Ty nike jsou nádhernýý! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Chlorella a ječmen jsou nejkvalitnější od firmy Greenways, také bohužel patří k nejdražším. Třeba tady na té adrese je velké srovnání od různých výrobců: http://www.zelenyobchod.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS