Social Media

Ask me Anything!

15-25

Ahoj!
Dnes tu jsem s pár fotkami z pražské náplavky, kdy bylo tak krásně, že jsme se pomalu pařili i v mikině. Nemůžu se dočkat, až už bude opravdu teplo! Říkala jsem si, že bych vám mohla dát šanci se mě zeptat úplně na cokoliv (i když je jasné, že vše má své hranice). Často mi chodí spoustu dotazů do directu na instagramu, někdy se na něco speciálního ptáte i tady. Takže pokud vás něco hodně zajímá, ať už se to týká jídla, cvičení, přímo mě nebo čehokoliv jiného, zeptejte se tady/ pod touto fotkou na instagramu / v directu na instagramu. Tyhle typy postů u svých oblíbených blogerek miluju. Dokonce vám sepisuju i několik faktů, které jste o mě nevěděli, ale jelikož tolik věcí nevytáhnete z rukávů během deseti minut, sepisuju to průběžně, když mě zrovna něco napadne a mezitím mi ještě můžete položit nějaké otázky vy☺

Co se týče outfitu, je složený z mých oblíbenců, ať už starých nebo nových. Ve všem se cítím stoprocentně pohodlně a jako já. Nevím, jestli jsou tyhle jeany úplně lichotivé postavě, ale zamilovala jsem si je tak moc, že bych nejradši nosila jenom je. Koupila jsem si je docela nedávno a mají všechno, co jsem hledala - nejsou uplé, jsou do pasu dokonale modré. Knoflík v rosegold už je jen další plus!

15-22
15-24
15-20
15-23
15-21
15-26
Sweatshirt - H&M, Jeans - H&M, Bag - Zara, Sneakers - Adidas

Ok....a můžeme ještě věnovat chvilku pozornost na lesk mých vlasů? Ne..dělám si z toho srandu. ale ten den jsem Petříkovi řekla snad stokrát, jak lesklý jsou :D. A recept? Pražská voda. Tohodle efektu zkrátka v Hradci nedocílíte ani omylem.
A teď už končím, budu ráda za všechny vaše zprávy a otázky♥
G

1 komentář

Instagram

Theme by STS