Social Media

Q&A

25-4

Krásné úterní dopoledne!
Haha, měla jsem vůbec problém vzpomenout si, co je vlastně dneska za den. To je tak, když máte volnou sobotu, ale v neděli jdete do práce, takže si už v neděli myslíte, že je pondělí. Sice je pondělí pak o dost jednodušší, ale o to víc se už těšíte na pátek. Navíc jsem včera přišla domů kolem druhé hodiny z hradeckého divadelňáku, kde jsem byla se svými bývalými kolegyněmi♥, takže už snad rozumíte, že bych vlastně mohla mít i pocit, že je dneska třeba sobota😂. Každopádně, v 8 se mi už podařilo vstát a pomalu odškrtávám povinnosti ze svého to-do listu a teď vám jdu zodpovědět všechny vaše dotazy, které jste mi posílali.

25-325-7

Podle jakých aplikací a videí cvičíš?
Z aplikací používám jedině Nike+ Training Club (ještě starou verzi, byla jsem líná si ji aktualizovat). Z youtube kanálů nejčastěji cvičím podle Xhitu nebo vlastního kanálu Rebeccy Louise a na GymRa s Marissou Rocco

Jak často cvičíš?
Poslední dobou spíš podle času. Nemám žádný pevný plán. Když mám prostě aspoň tu půl hodinku času, tak si doma zacvičím nebo si jdu zaběhat. V takovém tom klasickém týdnu, kdy nemám práce až nad hlavu a jsem zdravá, cvičím 5x týdně 30-60 minut.

Jak si děláš ovesnou kaši?
Ovesnou kaši si upřímně dělám už málokdy. Mnohem častěji snídám pohankovou/špaldovou/rýžovou/kukuřičnou/ječnou kaši, kterou většinou jen zaliju horkou vodou. Když si jednou za čas udělám ovesnou, taky buď jen zaliju vodou, nebo když se mi chce, uvařím si ji v rostlinném mléce, aby byla víc krémová (a přidám tunu ovoce, však mě znáte).

Máš cheat days?
Nemám. Jím, kdy chci, co chci. Což neznamená, že bych jedla nezdravě každý den, ale pro mě je přirozeně chutné to, co je spíš zdravější. Ale samozřejmě zbožňuju dorty (cheesecake♥), pizzu, nebo někdy zajdu do Bageterie. Zkrátka jím denně tak, abych byla zdravá a jednou za čas si dám něco dobrýho pro mlsnej jazýček😃.

Přešla jsi na bezlepkovou stravu?
Nepřešla, ale lepek v pšenici mi nedělá dobře, takže se ho snažím omezit. Pečivo jím spíš žitné a ne čerstvé. Ale jak jsem teď psala, i tu pizzu, těstoviny i bagetu v bageterii si občas dám. Ale rozhodně můžu říct, že po bezlepkových věcech mi je mnohem lépe!

25-825-6

Kde pracuješ? Máš 2 práce? Máš fulltime job?
Už přes 2 roky pracuju v H&M na poloviční úvazek. Minulý rok jsem k tomu ještě spravovala sociální sítě jednomu hradeckému makeup obchodu, ale teď chodím občas pomáhat do obchodu Buga, ale to spíš jen proto, abych pomohla mamce.

Co studuješ?
Momentálně ještě na VŠEM, což se ale bude brzy měnit.

Co chystáš na prázdniny?
Fingers Up, Colours of Ostrava, Barcelonu, Zakynthos a určitě i spoustu výletů do Prahy, do Krkonoš a bylo by fajn, kdyby klaply i Tatry! Ale samozřejmě taky pracovat😄

Kam by ses nejraději podívala?
Do Švédska a Finska♥ To jsou mé sny už hromadu let! Ale stejně tak mě láká i Milán, znovu Řím, Slovinsko, Černá Hora, letní Dolomity a Barcelona, kam se ale už brzy podívám.

Jakou používáš tvářenku?
Momentálně trio od Loreal - Blush Sculpt (odstín Sand).

Kde nejraději nakupuješ?
Samozřejmě v H&M! Potom tak různě, ale nejčastěji asi ještě v Mangu a Zaře.

Za co nejvíce utrácíš?
To asi záleží na období. Vloni jsem stoprocentně nejvíc utratila za koncerty, letos asi za cestování. Jinak ale hodně utratím za jídlo.

25-525-2
Proč se tvůj blog jmenuje anetagabriela?
Haha. Dřív jsem ho měla se ségrou. Chtěla jsem napsat, ať se podíváte na ty nejstarší posty, ale to snad ani raději nedělejte😂. Už asi 2 roky ho chci přejmenovat, ale stále jsem se k tomu nějak nedokopala. Ale pokaždé, když mě někdo z čtenářů nebo zástupců různých značek nazve Anetkou, tak si říkám, že už vážně musím!

Budeš natáčet videa?
Upřímně se na to vůbec necítím. Youtube kanál mám, najdete tam i pár videí, ale 1) nemám ráda svůj hlas, 2) řekla bych, že ani nemám zrovna ty nejlepší vyjadřovací schopnosti a 3) zrovna teď bych na to jen ztěžka našla čas. Jsem ráda, že stíhám blog a můžu se plně realizovat a vypovídat tady.

25-1
Snad jste s Q&A spokojení, já vám moc děkuju za všechny komentáře a otázky a pokud byste zase někdy podobný článek chtěli, stačí napsat♥
G

3 komentáře

Instagram

Theme by STS