Social Media

Take Care of your skin

176-8

Ahoj!
Ani nevíte, jak dlouho jsem vytouženou sobotu vyhlížela! O to víc, když mi je od čtvrtka špatně a žaludek mě bolí jen při otočení se z boku na bok. V práci jsem skoro umírala, protože tam musí byt člověk všechno jen ne pomalý😅 Takže jsem sebou včera v deset doslova plácla na postel a byla ráda, že konečně můžu ležet. Ale můžu si za to sama, snědla jsem něco, co nemůžu a tak si za to teď budu pykat. Ale pryč od mých žaludkových problémů, dnes si chci s vámi popovídat na úplně jiné téma (i když se stravou rozhodně také souvisí).

Schválně mi napište, jestli můžete s klidnou hlavou říct, že se svědomitě staráte o svou pleť. Jestli se denně odličujete, mažete, zkrátka dopřáváte jí to nejlepší zvenku i zevnitř. Podle mě můžete mít téměř dokonalý makeup, ale říkám "téměř", jelikož nikdy nebude perfektní, pokud to, co je pod ním, nebude čisté a zdravé. Já jsem se svou pletí bojovala od puberty. Samy víte, že hormony jsou neskutečný prevít a ne vždy je můžeme nějak zkorigovat. Ale co se týče toho ovlivnitelného, měly bychom se snažit - naše pleť to rozhodně ocení a vrátí nám to😍


1) Čistá pleť ráno i večer. Neodkážu si představit, že bych někdy šla spát neodlíčená. A stejně tak i ráno si micelárkou znovu pleť vyčistím - protože přes noc vyprodukuje zbylou nečistotu a maz. Nesahat na pleť, mýt si často ruce, čistit si telefon, který máme u obličeje často. Stejně jako odličovat se před sportem, nebo aspoň minimálně hned po něm. To všechno jsou věci asi všem známé, ale myslím, že za připomenutí rozhodně stojí!


2) Hydratace na prvním místě. Odjakživa (nebo možná spíše od té puberty) mám mastnou pleť. Samozřejmě jsem v šestnácti nosila pudr neustále u sebe a skoro se ani nemazala. Špatně! I mastná pleť potřebuje hydratovat, takže na krém rozhodně nezapomínejte a naopak se nebojte mastnějších produktů - někdy udělají přesný opak a ve výsledku vám pleť zmatní. Takže odličovat se kokosákem nebo požívat peeling s přírodním olejem můžou i mastnější typy. Pokud budete pokožku vysušovat, bude mít ještě větší tendenci se mastit. Stejně tak to mám i s pudrem, který si dám na bb cream jen ráno a během dne, pokud se lesknu, použiju jen klasický (samozřejmě neparfemovaný) papírový kapesníček.

3) H2O. Pijte hodně vody! Neslazené, nebublikované. Vím, že se to lehce říká a ještě lehčeji na to zapomíná. Ale voda je důležitá nejen pro krásnou pleť, tak na to mysleme. Aby lépe chutnala, stačí do ní vymačkat citrón a nalít ji do hezké lahvičky/sklenice. Uvidíte ten rozdíl!

4) Spánek. Další klasika. Netrpím tolik na kruhy pod očima, ale jakmile nemám svých 7-8 hodin spánku, na mé pleti je to znát hned.

5) Jídlo. Jak nádhernou pleť jsem měla, když jsem vyřadila mléčné výrobky. Vážně je to tak. Ale díky jiným komplikacím jsem je zpět musela zařadit, ale má rada zní - méně sladkého, mléčného, alkoholického a smaženého!

176-7
176-6 
A abych nemluvila jen tak obecně, chtěla bych vám ukázat i konkrétní produkty, které mi poměrně nedávno přibyly v kosmetickém šuplíku. Jedná se o značku Cremorlab, která je nově dostupná v parfumeriích FAnn. Je to korejská značka a jak víme, korejky mají dokonalou pleť a to díky tomu, že se o ni královsky starají od rána do večera. Produkty obsahují patentovanou termální vodu T.E.N. bohatou na vzácné minerály a všechny zaručují skvělou péči a hydtraci.

Dostala jsem na vyzkoušení jejich masky - Herb Tea Pure Calming & White Bloom Triple Bright Floral. Obě pokožku nádherně hydratují a zklidňují. Navíc mají super klady - naprosto perfektně celých 15-20 min drží, takže se nemusíte bát, že by vám pomalu sjela dolů (ověřeno-vařila jsem s ní😃) a zbyde po ní ještě trocha "esence", kterou si můžete ještě po masce (nebo nechat na jindy) aplikovat a vaše pleť má tak šálek extra péče navíc!

Pro unavenou pleť má Cremorlab pomocníka také - Mineral Water, která vás osvěží a váš makeup bude zase vypadat skvěle!

176-2
176-1 
Mimo to značka Cremorlab nabízí ještě krém na oční okolí a hydratační krém, který nemá vůbec takovou tu klasickou hutnou texturu, ale je spíše lehčí, přesto velmi dobře hydratuje, ale budete se po něm lesknout. Já ho proto používám jen večer a ráno si pleť opět vyčistím a aplikuju svůj denní krém. A na úplné rozmazlování je tu pečující esence, kterou aplikujete na odlíčenou pleť ještě před namazáním.

176-3

176-4
Roztomilý zázrak #togo

176-5

A to nej na konec! Jelikož právě probíhá Festival péče a líčení, momentálně vše od Cremorlab získáte s 20% slevou! Juchuu!
Doufám, že vás pleťový článek bavil a některé z novinek vyzkoušíte!
Posílám pusu
G

3 komentáře

  1. Já tu pečující esenci ještě nezkoušela, ale ty krémy jsou na noc úplně geniální <3 LOVE U!

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek, moc diky za tipy! Ja teda piju taky kazdy rano teplou vodu s citronem a dela mi to dobre. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku vůbec neznám, ale zaujala me :) Moc příjemný článek :) Mam to stejně, ale já miluju mléčné výrobky a je pro me hrozně moc těžké je omezovat :( :D Nikdy nepochopím třeba me kamarádky, které jsou schopné jít spát neodlíčene!! :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS