Social Media

Handmade, Natural, Czech

LRM_EXPORT_20170918_131955
Krásné úterý všem♥
Po náročném pracovním víkendu jsem si včera hodila velký relax skládající se z běhu, vany, čtení, kafe, internetu a The Kooks. A ještě než si dnes dám nějaký home workout, ráda bych vám ještě napsala pár slov, se kterými se s vámi chci podělit už déle. Už před několika dny mi totiž na poštu přišel velký balíček vonící po ovoci a kytičkách ještě před tím, než jsem ho vůbec stačila rozbalit. Po otevření na mě vůně dýchla ještě více a moje oči začaly poletovat po všech roztomilých krabičkách a produktech.

Kdo čte můj blog už déle, možná si bude pamatovat, že jsem v jednom svých beauty laděných článcích zmínila českou kosmetiku Luuc Cosmetics, která nabízí 100% přírodní produkty vyráběné s láskou - což je mimochodem poznat hned na první pohled/dotek/vůni. Už na začátku roku jsem si Luuc zamilovala a čím více jejich produktů vyzkoušela, tím víc je chci podporovat a doporučovat dál. Zkrátka jim hrozně moc fandím a doufám, že si Luuc Cosmetics zamilujete i vy♥


O některých produktech jsem už mluvila v únorovém postu, který najdete tady. A dnes bych vám pověděla moje dojmy po vyzkoušení dalších a hlavně ukázala jeden velmi specifický😉 (+ na konci na vás čeká překvápko!)

LRM_EXPORT_20170918_132000
LRM_EXPORT_20170918_132001

Srdíčkové sruby do koupele jsem ještě nezkoušela, protože si za žádnou cenu ještě nechci "smýt" opálení z dovolené, haha. I když popravdě, pokožka se už docela brání, ale já stále používám po každé koupeli tunu tělového mléka a peelingu se vyhýbám. Na druhou stranu, na peelingy a scruby se už moc těším a tahle srdíčka tak krásně voní. Mimochodem jejich složení je: kakaové máslo, kokosový olej, včelí vosk, jemně mletá kávová zrna, kokos, ovesné vločky. Awesome!

LRM_EXPORT_20170918_131950LRM_EXPORT_20170918_132013

Šumivku jsem ale už vyzkoušet stihla - a zrovna právě včera po běhu - konkrétně bílou bábovičku, ze které po vyšumění vyplavaly kvítky růží a heřmánku, takže jsem si připadala, jako bych se koupala v louce a díky avokádovému oleji měla krásně hladkou pokožku. A víte co je super? Svoji šumivku si můžete "sestavit" sami - tady si vyberete barvu, tvar i obsah☺

LRM_EXPORT_20170918_131948LRM_EXPORT_20170918_132011
O peelingu jsem už mluvila dříve a je to můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ!

LRM_EXPORT_20170918_132003

Pleťová maska vypadá hodně magicky a stejný pocit z ní má i moje pleť. Nevím, jak bych to přesně popsala, ale na pleti tak svěže pálí (hodně příjemně, ne jako skořicový srub, po kterém mi málem shořel obličej). Cítíte se asi tak, jakoby vám na pleť dýchl mentolový vánek a po smytí vám nechá pleť čistou a vyživenou.

LRM_EXPORT_20170918_132007

Tadadadáá! Je to tu - představuji vám balzám na rty, který jsme spolu s Luuc Cosmetics dali dohromady. Respektive, veškerou práci odvedl úžasný tým Luuc a já jsem si mohla vymyslet vůni/příchuť. Volba padla na Vanilla-Lemon Sorbet - jako vzpomínka na léto a zároveň jako jedna z mých nejoblíbenějších vůní, protože zkrátka kombinaci sladké vanilky a kyselého citrónu zbožňuji. Věděla jsem, že balzám bude skvělý, jelikož jsem od Luuc spotřebovala už jejich Karité pomeranč a díky přírodnímu složení ho mé (dost citlivé) rty milují♥

LRM_EXPORT_20170918_131958
LRM_EXPORT_20170918_132009

Ani nevíte, jakou radost z balzámku mám♥ a vůbec z toho, že můžu mít svůj osobní produkt u tak kouzelné české beauty značky.
A to nejlepší na konec? Díky spolupráci s Luuc Cosmetics pro vás můžu uskutečnit velkou soutěž o balíčky jejich produktů, abyste měli šanci jejich voňavé a s láskou vyráběné produkty vyzkoušet! Takže mě nezapomeňte sledovat na instagramu (stejně jako přímo Luuc), kde soutěž během dneška spustím.

LRM_EXPORT_20170918_132006

Posílám velkou vanilkovo-citronovou pusu😀
G

3 komentáře

  1. Jee to vypadá opravdu krásně! Hlavně super i jako dárek :) značka mne opravdu zaujala :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. To mas pravdu! Jako darecek to je super napad:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeee, to vypada fakt krasne, diky za tip! Takovej ceskej lush, hehe! Ta sumivka me hlavne moc zaujala.
    Sandra

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS