Social Media

Feel so Grateful

PC104466
Vánoční pohádky. Náš letošní favorit - Velká vánoční jízda. Ale konečně jsem se taky podívala na Grinche (poprvé!). Taylor Momsen je tam tak roztomilá♥

Bez názvu PC104457

Nejlepší snídaně v podobě kakaa z mandlového mléka, vánočky a cukroví od babiček. Dokonce jsem stihla i svoje zdravější varianty. Recepty jsem sháněla na poslední chvíli všude možně po instagramu a blozích. A narazila jsem na 3 perfektní! Whohooo!

PC104461Bez názvu1

Vánoční večeře o půl deváté a rozbalování posledních dárků pár minut před půlnocí. Takhle to u nás vypadá skoro každý rok. Když na stories koukám, jak většina rodin začíná večeřet kolem páté šesté, u nás se v tu dobu ještě ani nezačíná vařit, haha. Ale vůbec si nestěžuju, ba naopak! U nás je Štědrý den hodně dlouhý a přesně tak to mám ráda♥

PC104478PC104462

Páťova radost. Není nic hezčího než prožívat Vánoce s dětma. Jak jsou celý nedočkavý a svítí jim oči, když vidí hromadu dárků.

PC104467

Vánoční kafíčka s kamarádkama. S Kristý jsme byly stejně jako vloni v La Boheme Café a řekly jsme si, že z toho uděláme tradici, protože krásnější a vhodnější kavárnu snad na vánoční dýchánek nenajdete.

PC104467

Zoelly vlogmas. Jediná blogerksá/vlogerská věc, kterou jsem si nenechala ujít. Oblíbené blogy ještě hodlám dohnat, na ty jsem čas bohužel vůbec neměla. Ale Zoellu jsem si vždycky každé ráno k snídani pustila.

PC104484

Vánoční rodinné focení. U nás vánoční fotky rozhodně nejsou normální a do rodinného alba by se nedaly dát už vůbec:D Ale o to větší srandu máme!

PC104482
...
Teď už se začínám těšit na zbytky ze včerejší večeře (i když nevím, jestli se dá mluvit o zbytcích, mamka letos vařila a pekla jak pro celou armádu, haha) a přejezd k taťkovi, kde nás čeká další "štědrovečerní" večeře. Měla bych se bohužel už zase začít učit, plnit další povinnosti a mezi svátky mě čeká i práce. Ale jelikož je tohle to nejkrásnější období v roce, rozhodně si nadcházející dny hodlám i užít! Však kdo říká, že Štědrým dnem všechno končí? Minimálně do Nového roku si ještě můžeme užívat svítících ulic ve tmě, sladkého cukroví a přítomnosti všech blízkých♥

Posílám pusu a přeju vám všem hodně pohody!
PS: Napište mi do komentářů, co vám o Vánocích udělalo největší radost.
G

2 komentáře

  1. Skvělý odpočinkový článek a krásné fotky z pohodlí domova :)
    Vánoční kafíčka jsou nejlepší, to souhlasím!
    Nám dělala radost rozhodně moje malá neteřinka, která měla letos ''svého'' Ježíška, kterého už vnímala o dost víc a rozbalovala dárky sama. Vidět reakce 1,5 leté princezny je k nezaplacení. :)
    A pak určitě to, že jsem si letos udělala více času na pohádky a stíhám své oblíbené filmy. Relax s rodinou a mňamkami je prostě ideální volno ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Z celého článku a fotiek ide taký vianočný kľud :) Mňa ten kľud tento rok nejak obišiel :D

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS