Social Media

SOWG: How to make a perfect Planner

PC094395

Krásný druhý adventní víkend♥
Než vás skrz random fotky vezmu zpět k listopadu, přesuneme se o několik týdnů vpřed a dokonce trochu přeskočíme Vánoce (ale jen tady na blogu, jinak mě ta představa dost děsí :D). Protože se blíží konec roku a spoustu z vás už je určitě na honu za perfektním diářem na nový rok, rozhodla jsem se vám dát pár tipů jak na něj. 

PC094391

How to choose one
Nový rok svádí k tomu začít něco nového a trochu věci přeorganizovat. Myslím, že hodně z nás si dává za cíl být trochu více organizované a mít všechno pod kontrolou. Každá má určitě ale jiné preference a proto si i vy rovnou dopředu řekněte, k čemu prioritně využíváte diář nejvíc. Zapisujete si tam nadcházející randíčka? Je váš diář jeden velký To-do list? Chcete mít před očima celý týden, nebo potřebujete list na každý den na psaní románu a prostor pro vaši kreativitu (=malování kytiček a dalších velkých výtvarných děl, haha)?

PC094401

Colors
Abyste docílili lepší přehlednosti, nezapomínejte na barvy! Já si ráda barevně odděluju práci/školu/blog/zábavu. Druhou variantou ale klidně může být barevně ladit týdny/měsíce a mít pro dané období určitý námět, aby stránky lahodily oku. Na youtube i pinterestu najdete spoustu inspirace pro tématické dekorace na každý měsíc.

PC094430

Birthdays
Nezapomínejte na vaše blízké a hned na začátku roku si zapište všechna důležitá data! Pro mě je to jedna z první věcí, co začnu do diáře vyplňovat a většinou se jednoduše inspiruju z předešlého + obepíšu ty, které si nepamatuju O:). (malé inspo)

Headers&Fonts
Jak dodat stránkám šťávu? Dejte si záležet na písmu. Já docela začínám litovat, že jsem si letos nenapsala Ježíškovi, protože by na prvních řádcích seznamu rozhodně byl kurz krasopísma♥. Pro inspiraci vám sem hodím nějaké tipy na hezké "fonty" a nadpisy, podle kterých si můžete diář "vyzdobit". (malé inspo)


PC094418

Stickers
Nejzábavnější část dekorace diáře je, když přijdou na řadu samolepky! Já jsem zásobena od mých kamarádek. Naposledy jsem dostala jedny vánoční, které lepím doslova ke každé vánoční události (rozumějte - každá adventní neděle, vánoční kafíčka apod). Např. na eshopu Váš kreativní svět mají velký výběr praktických samolepek na seznamy, ale i originálních dřevěných nebo tématických podle sezóny.

PC094410
PC094428

Další seznamy
Jestli má váš diář pár stránek na víc, využijte je na další seznamy, které se vám nevejdou do jednotlivých týdnů. Záleží, na co nechcete zapomenout - nápady na dárky, pitný režim, odcvičené workouty, uběhnuté kilometry, doktoři a extra důležité události...(malé inspo)

PC094423

Já už svého parťáka na další rok mám! Je to ten na fotkách z eshopu Váš kreativní svět, na jehož stránky lezu minimálně jednou týdně a pokukuju, co bych si objednala O:). A jelikož byla majitelka eshopu úplně nejhodnější a kromě toho, že darovala jeden mně, domluvily jsme se, že uděláme radost i jedné z vás! Mrkněte na můj instagram a u fotky s diářem najdete bližší info♥ Pokud ale nechcete čekat a chcete jeden ukořistit hned, mám pro vás 10%slevu s kódem gabriela10.

PC094398

Užívejte vánoční čas a jestli máte nějaké další tipy, jak si vše organizovaně plánovat, uvítám je v komentářích.
Pusu
G

3 komentáře

  1. Diář vypadá opravdu nádherně :) Díky za super tip na stránky :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Paaaani, tak to je asi muj diar snu! Vazne krasnej, moc diky za tipy, asi si udelam malej darecek sama sobe k vanocum, hehe. ;D
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju zapisování do diáře! Mojí vlastností je fakt organizovanost a bez diáře jsem jak bez ruky :D nevýhoda toho je, že z hlavy nevím, co kdy mám a když ho nemám po ruce, tak si nemůžu nic dopředu domlouvat :D A taky provozuju barevné oddělování práce/škola/zábava/cvičení. Já používám DOLLER :) pro mě nejlepší diář, už ho mám třetí rok :). Ale tento vypadá taky super! Oceňuju kolonky KOUPIT, ZAŘÍDIT, ZAPLATIT, NAROZENINY atd. :) Miluju, když se někdo v diáři vyžívá jako já! :D <3 (a ještě máme úplně stejný růžový a černý fix, bez kterých nedám ani ránu :D:D)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS