Social Media

Back to December

PC134569-2

Krásné úterý♥
Jak moc jste mi chyběli!
Dnešní ráno jsem konečně měla po dlouhé době volné. Naposledy to snad bylo na Štědrý den! Mám teď tolik povinností, že se blog opravdu musel odsunout až na poslední místo. Ale ani nevíte, jak moc jsem toužila po tom, napsat vám aspoň kratičký článek. V hlavě jsem měla tolik nápadů na všechny vánoční posty, motivační články do nového roku a shrnující povídání o všech mých zážitcích v 2017. Možná, že některé z nich ještě zveřejním, minimálně 2017 summary, protože bych si i já sama ráda připomněla, co všechno se v minulém roce událo.
Teď pojďme ještě nakouknout do mých dnů v před, průběhu & po vánočním čase♥

2017-12-24 12.41.44 1
1. prosinec začal otevíráním okýnek adventního kalendáře, který jsem dostala od mé hodně oblíbené beauty značky Lumene. Ještě jednou za něj děkuju♥ Přiznám se, že jsem zatím vyzkoušela jen jeden produkt, ale na ostatních 23 se šíleně moc těším, protože Lumene je takový finský zázrak.

2017-12-24 12.41.46 1
Každé okýnko se mnou poctivě otevíral brácha. Doufám, že se na něm ten veliký vliv 3 ženských doma moc nepodepíše, haha.

new
A když jsme u toho našeho zlobidla..V prosinci jsme si spolu udělali výlet do vánoční Prahy, prolezli obchůdky podle Páťových přání, prošli trhy a pařížskou pro nasání vánoční atmosféry a dali si těstoviny ve Vapianu. Byl to snad nejkouzelnější den celého prosince. A já už pomalu začínám chápat, jak vždycky babičky nechtějí, aby jim vnoučata vyrostly. Kéž by tohle mrně zůstalo mrnětem napořád♥

PC134532-2PC134553-220171213_102945-2PC134529-22017-12-17 11.20.36 1
Hlavní důvod mé neaktivity na všech sociálních sítích a blogu a zároveň moje nejčastější aktivita - učení. Naštěstí aspoň tady platí #hardworkpaysoff. Tolik věcí se ke konci nedařilo, ale z těch dosavadních školních úspěchů mám radost.

2017-12-07 12.21.42 1
Výlet se ségrou do Drážďan. Nádherné počasí a hodiny strávené v interierových obchůdcích.

2017-12-07 12.21.44 12017-12-07 12.21.45 120171207_133940-2
Co myslíte, putoval tenhle svetr se mnou domů?
Malá nápověda: Je velký, měkký, teplý a ladí mi s kabátem...

2017-12-15 05.03.58 1
Přesně jako minulý rok, sešly jsme se s mojí milovanou Kristýnkou v La Boheme Café na vánoční kafíčko a dobroty. Nedokázaly jsme si představit více svátečnější kavárnu, tak jsme z toho udělaly tradici!

PC154601-220171213_102433-2 PC104505-2
Já věděla proč radši jíst salátky, než vypukne vánoční obžerství, haha. Tenhle rok jsem si všeho jídla užívala dosytosti, když mi nebylo špatně jako minulý rok a vážně se vůbec neomezovala...nom nom nom.

2017-12-22 12.13.38 1
Troufám si říct, že jsem letos udělala to nejlepší cukroví, co jsem kdy dělala. A to jsem si myslela, že žádné ani dělat nebudu. Povedlo se ale tolik, že si ho nesmím zapomenout zapsat a příští rok ho udělat znovu!

20171228_163408-2
Oříškovo-rozinkové kuličky s kakaovou náplní, namočené v čokoládě a posypané rozdrcenými lyofilizovanými malinami, kokosové košíčky s čokoládou (tahle fotka) & banánové minicookies (předchozí fotka). Už chápete, jaká dobrota to musela být, že jo? :D

PC244618-2PC244622-2
Hvězdičkový štědrovečerní outfit. Možná by se víc hodil na silvestrovskou party, ale protože jsem věděla, že Silvestr budu trávit v tepláčkách, musela jsem zářit aspoň na Štědrý večer.

2017-12-25 08.09.55 1
Nemůžu se dočkat, až bude počasí na bundičku od ségry! #strangerthingsvibes

Na závěr bych Vám všem chtěla poděkovat za přízeň v minulém roce, za to, že sem občas zavítáte, pozdravíte mě v komentářích, napíšete mi na IG a sdílíte se mnou můj online (i offline) život. Doufám, že vás budu i nadále bavit a užijeme si ještě spoustu srandy♥
Posílám velkou novoroční pusu a hodně sil k postupnému plnění vašich přání!
G

5 komentářů

  1. Krásný fotky <3 Hned bych jela do Drážďan, byla jsem tam jenom jednou a zrovna bylo asi -20 stupňů, tak to úplně na dlouhý procházky nebylo :( :D A to cukroví, mňaaam!

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné zimní fokty :) A ty jsi moc krásná!

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No jeeeejžiiiis, tak to nemám vůbec radost! Ležím v posteli, střevní chřipka, suchý piškoty a černý čaj, rozcuchaná a zavřená doma! :D A teď tvůj článek plný božích dortíků, jídla, krásných fotek tebe a fotek z cest. Hah! Alespoň víra v lepší zítřky. Jinak gratulace ke Cosmobloggers! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Recept prosim na to cukroviiiiii, vypada bozsky!!!! <3 Jinak krasny fotky, vypada to jako krasnej prosince. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :) to cukroví vyzeralo mega chutne

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS