Social Media

Birthday wishlist

No dobře..narozeniny budu mít až za měsíc a půl. Ale! K Vánocům jsem si vlastně ani "Ježíškovi nepsala" a dlouho si neudělala nějakou radost, tak bylo fajn chvilku snít a udělat takový pomyslný wishlist k narozkám - pětadvacátým mimochodem. Jak se tohle mohlo stát, že už jsem tak "stará"?!


B-Day Wishlist 1

Nemám tucha, jak Gabrielle od Chanelu voní, ale asi chápete, že ji potřebuju :D. Nejprve si ji ale skočím někam očuchat.
Bez sluchátek nefunguju, hudbu miluju kdekoliv a kdykoliv. Když se mi po cestě z Prahy do HK stará sluchátka rozbila, letěla jsem do obchoďáku a popadla první, co jsem viděla, protože bych nepřežila (ano, nepřežila) cestu mhdčkem domů (jasně). A hrajou pěkně na prd, takže Happy plugs needed!
Jarní musthave jsou nové kožené botky, protože moje staré z Manga už dosluhují.
Zamilovala jsem si všechny tyhle patvary jako náušnice, stejně jako kroužky.
Novou kabelku potřebuju jako sůl. Mon purse je mojí vysněnou♥
Holky, máte nějaké tipy na hezké krémové oční stíny, co mají takový ten "mokrý look"? Nejlépe v teplých odstínech.

B-Day Wishlist 2

Tenhle wishlist berme hodně s nadsázkou. Na tyhle kousky bych si nejdřív musela hodně našetřit, ups. Ale není ten kožešinovej kobereček, stejně jako stolička taaak boží? O křesle snad ani nemluvim, do toho jsem se zamilovala hned - a i když jsem si řekla, že až se budu stěhovat, růžovou už nechci ani vidět a budu víc dospělá, nějak se mi to nedaří a stejně mě to k těmhle tónům táhne O:)
Do pracovního stolu z Bonami jsem se zamilovala jakbysmet - kombinaci bílé a dřeva se mi moc líbí!
Talířek na prstýnky a frenchpress jsou ale ty věci, které by se mi vážně hodili. Což mě rovnou přivádí k otázce na vás - co vybrat: frenchpress, aeropress, chemex nebo hario V60? Upřímně, nejsem nějakej velkej odborník na kávu, ale chtěla bych si nějakou dobrou doma dělat sama a přemýšlím, co bude nejjednodušší☺

B-Day Wishlist 3

Kešu máslo bych chtěla ochutnat už hrozně dlouho♥
Knížky jsou na mém wishlistu vlastně po celý rok a i když si vlastně většinu z nich půjčuju v knihovně, existujou některé, které bych moc ráda měla doma, protože bych se k nim určitě moc ráda vracela.
Třeba Hygge ještě stále nemám dočtené - naschvál. Je to totiž něco, po čem sáhnu, když se necítím úplně skvěle a zaručeně mi vždycky zlepší náladu aspoň o několik procent. A tyhle další knížky o štěstí se snad brzy ke mně taky dostanou.
Zázračný úklid od Marie Kondo si přeju taky moc a v podstatě cokoliv od Haruki Murakami by mi udělalo velkou radost! Zbožňuju ho♥
A kdo mě zná, ví, že pro všelijaké paper-things & stationery mám velkou slabost - novinky z Váš-kreativní-svět jsou tak roztomilé a barevné propisky z Bonami stejně tak.
A posledním přáním je kurz krasopsaní - abych ten můj diář vypadal ještě lépe a mohla bych dělat vlastní přáníčka.

Nezapomeňte mi dát vědět tipy na přípravu kávy a krémové oční stíny, pokud budete o nějakých vědět a napište mi, co by teď udělalo radost vám.
Krásný víkend
G

1 komentář

Instagram

Theme by STS