Social Media

Stop the time

1

Když si představíme náš svět, ve kterém žijeme, z výšky, myslím, že to nejvýstižnější slovo, které by nás napadlo, když bychom měli popsat, co vidíme, by bylo „mraveniště“. Všechno je neskutečně uspěchané, lidé se neustále za něčím honí, ať už ví proč, nebo ani zdaleka netuší. Je hrozně těžké se v tom chaosu, který nás pohlcuje a cloumá námi ze strany na stranu, zastavit a vychutnat si sílu okamžiku. A s tím i nezapomínat na sebe. Přitom to ve skutečnosti až zas tak těžké není. Naopak. Neexistuje nic jednoduššího, než hledat krásu v maličkostech a každý den si dopřát aspoň chviličku pro sebe.

P6216546 DSC_0461

Vzít si knížku, nechat na sebe dopadat sluneční paprsky. Vtělit se do jedné z postav a nechat se pohltit příběhem.

Nebo si naopak zalézt pod teplou deku, pustit si písničky, které jste ještě nikdy neposlouchaly, koukat z okna, usrkávat horkou kávu a vychutnávat si vaši oblíbenou dobrotu.

Zacvičit si ráno jógu a protáhnout celé tělo. Vypotit ze sebe všechny negativní myšlenky a vložit veškerou energii do večerního workoutu.

Nechat proudit všechnu kreativitu, která se ve vás nashromáždila a malovat, psát, zkrátka tvořit. Zrelaxujete a poznáte sami sebe.

Vzít pejska na dlouhou procházku loukou, lesem, chodit po známých i neznámých místech až do setmění a užívat si toho, že jste tu teď jen vy a váš nejmilejší parťák.

Pročítat oblíbené blogy, scrollovat na instagramu, tumblr, pinterestu. Ale ne jen tak bezmyšlenkovitě, kdy nevnímáte, co vidíte a zabíjíte čas. Všemi možnými smysly nasávat inspiraci, hledat neznámé účty, narážet na nová místa, zajímavé trendy a obdivovat tvorbu ostatních.

32017-08-06 08.29.07 12

Jen my, náš čas a naše oblíbená aktivita.
Slibte mi, že si na sebe najdete více času a zastavíte tohle šílenství, ve kterém se dennodenně pohybujeme. Já jsem vám sepsala ty momenty, které uklidní a zlepší náladu mě.
Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o ty vaše.
G

 PS: Tenhle článek byl původně psát pro Blogerky.cz, ale hrozně ráda bych ho chtěla mít i tady. Tak tu je. A snad se vám líbí!

3 komentáře

  1. Článek je úplně super, je pravda, že bychom se jím rozhodně měli víc řídit. Já za dva měsíce maturuju, takže se mi ten čas teď bude bohužel jenom krátit... Ale i tak si snažím najít čas hlavně na kamarády a třeba plánování léta - což mě neskutečně baví! :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek, mas naprosto pravdu! <3 Taky se snazim co nejvic vnimat cas a jelikoz ted mam konecne prazdniny, tak toho budu moc taky vyuzit. :) Dneska jsem si treba po mesici nasla cas na cteni.
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  3. až ti budu povídat, jak jsem se snažila opdočívat a nešlo to, budeš se mi smát :D já se těším neuvěřitelně na trips, takže momentálně ve volných chvilkách plánuju a plánuju

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS