Social Media

May day Calm day

inspo2

Happy May Day!
Pobíháte pod třešněmi, nebo si užíváte volné úterý doma?
Já jsem si dnes naordinovala takový odpočinkový den. Ráno jsem se hned po probuzení byla projít po Vršovicích, poslouchala oblíbené písničky a pozorovala lítací balón, který se vznášel přímo nade mnou. K snídani jsem si udělala žitné toasty s avokádem a s mandlovým máslem, u toho si přečetla blogy Kenzy, Janni a Marianny. Ještě před obědem jsem si zařídila pár věcí přes počítač, zacvičila si s NTC (trochu se bojím, že si zítra na zadek nesednu) a upekla si cuketu se sýrem a můj oblíbený chřest. Využila jsem toho, že je volno, po obědě si dala "dvacet", ze kterých se vyklubalo spíš "šedesát", ale mám k tomu odůvodnění - už týden jsem trochu nastydlá a každá minutka spánku navíc se tak hodí. A odpoledne jsem kromě pár školních mailů stihla i svůj oblíbený tumblr (inspo obrázky níže nebo na my-rainbow-anchor), antistresové omalovánky a pár stránek Hygge. Což mi připomíná, že se teď prokousávám ještě knížkou od Ali Smith - Tam někde za duhou. Nečte se úplně tak rychle, ale něco do sebe má. A hlavně - jsem šíleně zvědavá, jak celý příběh skončí!

inspo

Za chvilku si půjdu připravit véču a pustit film. Na pořadu dne je Velký Gatsby. Měla bych sice dělat věci do školy a zařídit trilion povinností, ale nene, dneska cítím, že udělám líp, když budu pokračovat v odpočinku a půjdu brzo spát. Zítra je taky den, a to se na vše budu moct s plnou energií vrhnout!
Posílám májovou pusu!
G

3 komentáře

Instagram

Theme by STS